Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 14:49

karuna schreef:
All inn liever niet. Ook niet handig voor me, Luxe niet nodig. Groot niet nodig. Enige eisen schoon, heel en rustig. Je zou idd zeggen het moet te doen zijn maar minder makkelijk dan gedacht. Overal reclame voor laatste moment maar dat lukt dus niet zomaar. Dat bleek afgelopen week wel. Je komt een eind tot allerlaatste moment en dan of onmogelijk of hoop extra kosten. Ik heb aantal vliegmaatschappijen gebeld met de simpele vraag wat kunnen jullie bieden buiten europa maakt niet uit waar voor max dit bedrag.

Amerika zonder eerste hotel, oeps gedaan en we konden bijna met dezelfde vlucht terug. :')

Vandaar nu simpel mijn bus nemen, tent mee en gaan.

Helaas heb ik een aantal eisen ivm gezondheid waar ik niet vanaf kan wijken. Verder ben ik juist uitermate makkelijk en mijn reisgenoot ook.


Blijkbaar niet want je krijgt al 4 pagina's lang tips en het is steeds 'nee dat kan niet' :')

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin


IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:31

Sizzle schreef:
Het lijkt me onnodig om nu in de pest modus over te gaan toch?


Als je dit al pesten noemt...

@Karuna: omdat dat 1x is voorgekomen wil niet zeggen dat die situatie altijd zo is. Je doet zoooooo moeilijk.
Het lijkt wel alsof je het topic idd alleen voor aandacht en rellen opent want je luistert idd 0,0 naar wat er voorgesteld wordt := >;)

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:58

Maar wat voor heftige voedselallergieen heb je dan dat je echt naar veel bestemmingen niet kan gaan? Vrijwel overal zijn aanpassingen mogelijk aangezien een slechte review wbt allergie je reputatie echt kan verpesten.
En in Italië heb je ook gewoon AVG.

Sorry dat ik het zeg, maar je hebt altijd zulke grote verhalen, rare vragen of vraagt om advies om vervolgens de antwoorden compleet te negeren, dat ik me oprecht afvraag of je niet gewoon alles bij elkaar verzint om maar online aandacht te krijgen. Zo komt het op me over, sorry als dat niet zo is.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:05

Whale schreef:
IMANDRA schreef:
En in Italië heb je ook gewoon AVG.


In Kroatië ook gewoon lekker stuk vlees gegeten met patat/aardappels ernaast en salade (niet dat ik de salade op at), gewoon precies hetzelfde als wanneer je hier naar een restaurant gaat en een stuk vlees met aardappels/patat besteld. Niks vreemds aan.


Dit inderdaad.

@Karuna: integendeel, ik klik je topics/reacties aan en lees ze graag. Bakkie popcorn erbij en hoppa. :):)

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:12

Italië is ontzettend uitgebreid qua cuisine dus je bent echt onzin aan het roepen. Vlees was maar een voorbeeld. En ‘je zal er maar ziek van worden’? Ik hoop dat je vanwege je allergie bedoelt want de andere optie is echt te belachelijk voor woorden. Zo lang je gewoon bij normale tentjes gaat eten is er niks aan de hand. En qua allergie: zoals ik al zei, de cruisine is ontzettend uitgebreid en je kan echt eten wat je wil en er zijn vast 100 mouwen te passen aan je allergieën.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin


IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:15

Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?


_/-\o_

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 18:20

karuna schreef:
Sheehan schreef:
Je hebt overal last van, overal moeite mee, overal moet iets aangepast worden aan jou. Moet je wel op vakantie? Kan je niet beter thuis blijven?

:roll: stoer.

Omdat ik niet helemaal fit ben moet ik dus maar thuis blijven achter de geraniums. Ik maak geen probleem met mijn eten, of met aantal dingen waar ik rekening mee moet houden. Vermijd een aantal landen daarom ook. Denk dat jij meer hinder hebt dan ik van mijn vakantie. Op zich ook apart. :')

Is al opgelost, geloof dat ik dat al 10 keer gezegd heb. Het is boekbaar kennelijk wel. Voor nu al opgelost. Ik hoef niet naar een reisburo. :+


Het heeft er niet mee te maken dat jij niet fit bent, maar dat je voor elke oplossing een nieuw probleem weet te bedenken. Nooit is iets goed.

Je bent echt zo beperkend in je denken! Zeker qua eten in een goed land als Italië is er veel mogelijk en jij wil dat gewoon niet zien. Voor andere problemen zijn er ook 100.000 oplossingen maar jij weet 100.001 redenen te bedenken waarom die oplossingen niet kunnen (of beter gezegd, negeert er 99.000)

Als jij Italië daadwerkelijk moet vermijden ivm eten dan kan je echt nergens heen.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:52

Ik ben echt ontzettend benieuwd naar waar je dan allergisch voor bent als Nederland ipc geen probleem is maar al die andere landen wel?

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 167 bezoekers