Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:52

Wat gaaf zeg! Mag ik mee in je rugzak? :D

Er schoot me ineens iets te binnen: Ik weet niet of je van de kou houdt, maar misschien met een expeditieschip naar de Noord- of Zuidpool? Zelf nog nooit gedaan, maar kan natuurlijk een geweldige ervaring zijn en absoluut niet standaard. Hier vind je aardig wat informatie: https://www.thikatravel.com/luxe-reizen ... -zuidpool/



Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 14:52

Polarsteps is inderdaad zo handig en leuk! Sinds ik dat heb ontdekt maak ik elke vakantie een mooi fotoalbum, vind ik altijd leuker om naar te kijken dan digitaal door foto's te scrollen.

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 17:17

BlackBeautyZ schreef:
Polarsteps app wil ik idd heel graag gaan gebruiken voor mijn reis. jullie hebben het vaker over een fotoboek? maakt polarsteps voor je een fotoboek of hoe zit dat dan?


Polarsteps genereert een fotoboek van al jouw stappen die je hebt geplaatsten dan kan je zelf kiezen welke stappen je in je fotoboek wilt hebben en de volgorde van je foto's kan je ook zelf bepalen, je hoeft niet met foto's te gaan slepen etc. Het is heel simpel. Het komt er dan zo uit te zien:

[ img ]

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:24

Waarom zou er van een wereldreis dan niks meer komen? Betekent natuurlijk niet dat als je fulltime gaat werken dat je dat dan ook de rest van je leven moet doen. Je kan natuurlijk ook gewoon een tijdje gaan werken en wanneer het weer mogelijk is om te reizen, ontslag nemen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, belindaap88, GoogleAdsense en 144 bezoekers