Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 06:05

Wat is je budget en wanneer wil je vertrekken? Dat zoekt wat makkelijker.

Je kunt altijd ter plaatse een auto huren zodat je niet op dezelfde plek hoeft te blijven en je hotels boek je via booking.com. Aangezien het hoogseizoen voorbij is zal niet alles volgeboekt zitten.

Gaat dan dus alleen om de vlucht die je lastminute moet zien te regelen.
Even een voorbeeldje: Transavia van Eindhoven naar Lissabon op 28-8 (vandaag) heen kost 74 euro, terug op 10 september kost 85 euro (en dan nog bagage en stoelkeuze indien gewenst)


elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:03

De Azoren. Die zijn nog niet overspoeld met toerisme en er is veel natuur. Of het betaalbaar is als je binnen een paar dagen wil vliegen weet ik natuurlijk niet.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:16

Karin schreef:
Als je een bus hebt, dan snap ik het probleem ook echt niet, zeker niet als je liever niet op één plek blijft. Er is altijd wel ergens een slaapplek en dat kun je zelfs onderweg via internet nog regelen. Als je ruim van tevoren boekt, dan zit je er meestal nog aan vast ook.

Met maar 2 weken te gaan ben je al snel 2 dagen heen en 2 dagen terug kwijt. Kun je beter een vlucht boeken en een auto huren.

Maar wat is het budget nu waar binnen de reis moet vallen? Voor 2 weken zou ik ook rustig naar NoordAmerika gaan en daar lekker gaan roadtrippen in een mooi stuk natuur. Vanuit Boston of Toronto bijv.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:44

Kun je niet gewoon pas in November gaan?

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:02

Rechtstreeks bij de maatschappij boeken. Bij Transavia kun je gewoon vandaag of morgen vertrekken.
Huurauto's zijn er altijd via sunnycars bijv en accommodatie via booking. Het zal tenslotte geen storm meer lopen want het hoogseizoen is voorbij, dus geen volgeboekte hotels.

Maar gezien je lage budget van 1000 euro alles inbegrepen zou ik ook gewoon zelf gaan rijden en dan op de bonnefooi je hotels regelen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Earth, IndianSu, mvdende, Roosch, Sannek90, secricible, Sokje_6, turtlelito, Zick_Zack en 66 bezoekers