Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nessie
Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:34

Van Hawaii vond ik Kauai erg mooi :j , maar de mooiste plek waar ik tot op heden ben geweest zijn de Seychellen (ook prima te combineren met Zuid Afrika), wat een prachtige natuur! We willen volgend jaar of het jaar erop naar de Phi Phi eilanden van Thailand.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey



Nessie
Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 21:03

Wij zaten op Oahu in een Airbnb met prive zwembad in een villa en op Kauai in een hotel aan zee. Lijkt me prima te doen als vrouw alleen het is gewoon Amerika. De Napali Coast line is een must see!

Je vliegt op Phuket voor de Phi Phi eilanden en het laatste stukje met de ferryboot.

Bahamas zijn ook leuk! Vond ik persoonlijk leuker dan de Malediven (al was die watervilla wel bijzonder om eens mee te maken), maar de Seychellen blijft qua stranden het mooist voor mij (ook mooier dan Hawaii).

Oh en of het al besproken is (of dat je er al geweest bent), Grand Canyon South Rim, het was echt prachtig! Sowieso is de westkust leuk, San Francisco, Highway 1, LA, route 66 met de mooie scenes en stap ook eens uit, de serene rust daar.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie
Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:49

Mocht je gerichte vragen hebben over EF Miami, mijn beste vriendinnetje heeft daar een half jaar gestudeerd . Dan kun je PB sturen.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie
Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:56

Engels inderdaad :j

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie
Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:43

Vriendin van mij deed EF, eten deed ze ook vaker buiten de deur, kamergenoten waren goed, geweldige tijd heeft ze er gehad en is van echt zeer basic Engels naar nu haar gehele universitaire studie in het Engels gegaan (doet nu haar master).

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 149 bezoekers