Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 12:18

Mijn favoriet blijft Vietnam! Makkelijk te reizen, en heel goed alleen te doen :D

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 12:22

BlackBeautyZ schreef:
Lagonda: heb je nog echt plekken/gebieden/activiteiten wat je echt super gaaf vond in Vietnam? Vietnam is ook best goedkoop om te leven toch? volgens mij leer je in Vietnam heel veel mensen kennen omdat veel mensen daar alleen naar toe gaan toch?


Ik leerde inderdaad veel mensen kennen! Uiteindelijk vrij weinig alleen geweest en iets van 1.5 week met een Engelse samen gereist. Best goedkoop en heerlijk eten :Y)

Er was daar zo veel gaafs! Ik ben echt fan van Hoi An en Ninh Binh. Ninh Binh is vooral stuk minder toeristisch dan Halong Bay maar net zo mooi <3

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

Lagonda
Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 12:30


''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jadero en 84 bezoekers