Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:14

Ken je Yes Theory op Youtube? Ga hun filmpjes eens kijken :D dat zijn meesters in het uit je comfortzone stappen, hun motto is ook "Seek Discomfort"
Zij hebben echt super toffe dingen gedaan en ervaringen en tips :D

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn



Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:34

Let met sommige landen trouwens wel op dat je eventueel Amerika niet meer in komt als je daar geweest bent :)
Citaat:
Informatie over een eventueel eerder bezoek aan Irak, Syrië, Libië, Somalië, Iran, Soedan of Yemen na maart 2011

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:45

BlackBeautyZ schreef:
goed dat je dat zegt, hele goede tip! al zie ik mezelf niet echt in die soort landen.. maar goed, ik sta er wel voor open om een kijkje te nemen.


Gewaarschuwd mens telt voor twee :) zag dat Iran als tip gegeven werd.
Laatst is er nog een ruiter geweigerd omdat die 1 dag op wedstrijd was geweest in Iran dacht ik. Sta je dan met je paard en alles :)

Wees zorgvuldig met de landen die in je paspoort terecht komen in ieder geval :D

Ik ga over 37 dagen in mijn eentje naar Florida voor 9 dagen :D ook uit mijn comfortzone maar toch westers en verstaanbaar

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:53

BlackBeautyZ schreef:
Keet schreef:
Gewaarschuwd mens telt voor twee :) zag dat Iran als tip gegeven werd.
Laatst is er nog een ruiter geweigerd omdat die 1 dag op wedstrijd was geweest in Iran dacht ik. Sta je dan met je paard en alles :)

Wees zorgvuldig met de landen die in je paspoort terecht komen in ieder geval :D

Ik ga over 37 dagen in mijn eentje naar Florida voor 9 dagen :D ook uit mijn comfortzone maar toch westers en verstaanbaar


Jaa zou enorm balen zijn als je geweigerd zou worden door een bezoekje in een risicoland.

wauw Florida lijkt me ook echt geweldig! mag ik vragen wat je allemaal op de planning hebt in Florida? ga je rondreizen of? is het je eerste keer alleen?




Blijf op 1 plek en ga heerlijk op mijn eigen tempo alle Disney parken bezoeken :D kindjes en man blijven thuis.
Niet verschrikkelijk spannends dus, maar voor mij wel de eerste keer alleen vliegen en alleen zo lang zo ver van huis :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:19

Boston is een fijne stad :j denk qua huisvesting/leven goedkoper tov NY :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 09:22

Miami vond ik zelf niet zo bijzonder en de crime rate is er best hoog. Zou voor Hawaii gaan als ik echt moet kiezen :D

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:05

BlackBeautyZ schreef:
ik heb idd super goed gespaard afgelopen jaren. ook komend jaar verwacht ik een mooi jaar waarin ik kan sparen.

Je hebt idd gelijk dat ik veel westerse bestemmingen bezoek. dat komt denk ik door mijn comfortzone? ik ben best wel bang van het onbekende. ik ga hier zeker nog even naar kijken of andere bestemmingen met een ander soort cultuur mij toch kunnen overtuigen.



Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben hoor :) eerst binnen mijn comfortzone en dan kleine stapjes erbuiten.
Ik ben bijvoorbeeld erg gesteld op normale, schone toiletten en hotelkamers :) en bijvoorkeur landen waar ik met wat engels een gesprek zou kunnen hebben met een personeel of locals :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Reiservaringen voor unieke wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 14:56

Gok dat je een werkvisum moet hebben voor Hawaii :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, Blue_flower, Eskimo, hedwig1, Jane808, Luzerna, mvdende, Tatjanaa en 71 bezoekers