Nieuw Zeeland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelkisssss
Berichten: 516
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:02

Ik ben 2 jaar geleden in de winter 3 maanden in NZ geweest. In mijn uppie met een camper op pad geweest. Heerlijk!!!! Na 3 maanden nog niet uitgekeken!
Moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk nooit voor een georganiseerde reis zou gaan, zeker niet voor korter dan 2 maanden. Je ziet gewoon niks dan. Hop hop hop van hot naar her met alle andere toeristen in de bus....echt koop of huur een camper en ga zelf op pad! Zoveel mooie wandelingen gemaakt, juist waar veel toeristen niet komen omdat ze geen tijd hebben. Mijn schoenen waren op na 3 maanden wandelen . Verder is het super veilig, mega aardige mensen, overal schoon.
Het was voor mij mijn droomreis en die is echt uitgekomen!

New Yersey
Beer


Angelkisssss
Berichten: 516
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Hillegom

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 08:47

De meeste dieren heb ik in het wild rond Curio bay gezien. Verschillende dolfijnen die met je mee zwemmen bij het surfen. Verschillende pinguïns, zeehonden en zeeleeuwen en albetrossen. Prima camping ook trouwens daar!

Verder zo veel mogelijk van de standaard route afwijken die iedereen doet, is zoveel moois te zien!!! En je kunt niet lang genoeg gaan, na 3 maanden was ik nog lang niet uitgekeken/uit gewandeld (al waren mijn schoenen wel op).

New Yersey
Beer


Angelkisssss
Berichten: 516
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Hillegom

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:30

Ik heb echt niks hoeven reserveren en ben van 1 dec tot 1 maart geweest, dus eigenlijk in het hoogseizoen. Maar ik vond het overal rustig. Heb veel wandelingen gemaakt en ben soms niemand tegen gekomen, lekker in mijn uppie in de natuur . Lekker met mijn camper rondgestuurd en overal uitgestapt waar ik wilde. Echt heerlijk!

New Yersey
Beer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan en 83 bezoekers