Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ghostattack
Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:09

Gaaf hoor!

Misschien niet direct waar je aan denkt bij een wereldreis, maar ik ben een paar jaar geleden in Macedoniƫ geweest en dat vond ik erg leuk. Het gevoel alsof je 60-70 jaar terug in de tijd gaat :j Prachtige natuur ook. Dit jaar in Polen geweest, daar denk je ook niet gauw aan voor reizen maar dat vond ik ook zeker de moeite waard.

Voor een echte aparte ervaring: Silba in Kroatiƫ. Dat is een heel klein eilandje waar geen gemotoriseerde voertuigen mogen komen, het enige wat je tegenkomt is de fiets van de postbode. Ik vond het heel bijzonder om daar een tijd door te brengen. 's Nachts heb je ook geen lichtvervuiling en het is er dood- en doodstil. De enige manier om van/naar het eiland te gaan is met een grote boot die niet heel vaak gaat, reis duurt ook redelijk lang. Overdag meren er soms vissers aan die op de kade vers gevangen vis gaan barbecuen. Er zitten maar een stuk of 3-4 restaurantjes op het eiland, verder is er weinig tot niks te doen. Ideaal om tot rust te komen. Je kan er ook prachtig wandelen in de natuur, ook al is het maar klein. Stranden zijn keien aan de ene kant en beton/zand strand aan de andere kant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moonsparkle, Naskur11, wendyh en 69 bezoekers