Nieuw Zeeland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:53

HouVanUtopia schreef:
Even nieuw leven het topic inblazen.

Einde van dit jaar naar nieuw zeeland voor een rondreis onwijs veel zin in!

Ga is even alle tips lezen in het forum


Leuk! Hoe lang ga je?

Ik vertrek ergens Januari richting Nieuw-zeeland! Moet mijn ticket nog boeken, maar dat gaat dexe maand wel gebeuren. Ben van plan er zo'n 3 maanden rond te reizen. Echt super veel zin in. *\o/*

[o]



Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:29

Ik heb mijn ticket geboekt! *\o/* *\o/* Vertrek 1 januari en kom 2 april terug, zoo veel zin in!
Nu kan ik lekker gaan rondkijken van wat ik allemaal wil zien. Dus als jullie nog tips hebben? :D
Ik heb sowieso al een aantal dingen in gedachte die ik wil zien + familie & kennissen om te bezoeken.

[o]

Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:33

@Olle, jaa inderdaad!

@Angelkisss, ja dat was ik ook van plan. Ik ga niet de Great Walks wandelen. Is me iets te druk hahaha, en dan moet je zo lang van te voren reservering geloof ik.
Ik wilde soweiso een meerdaagse wandeltocht (+- een week) in Fjordland gaan maken. Ik hou van wandelen, en ben van plan dat veel te doen, dus ik neem mijn lichtgewicht campeerspullen mee. Dan zit ik niet vast aan berghutten o.i.d.

[o]

Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 06:49

Ik zit momenteel in Nieuw Zeeland, voor in totaal 3 maanden. Het is zo ontzettend mooi hier <3 Ben momenteel bij Taranaki.

Ik hoop alleen (ondanks dat ik het hier heel leuk vind ;) ) dat ik nog naar huis kan. :') Momenteel is m'n terug vlucht deels gecanceld en ik krijg geen contact met de club waar ik het geboekt heb omdat ze erg langzaam op de e-mail reageren vanwege drukte. Ook zeggen ze mensen die na 31 maart vliegen nog niet te helpen. En ik vlieg 1 april... :+

[o]

Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 04:53

Nado schreef:
4 april.... huwelijksreis.


Ik hoop heel erg dat het door gaat voor jullie! Ze zijn momenteel aan het overleggen over verdere travel restrictions uit Europa....
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 2o&ampcf=1

@olle, aan de ene kant zou ik heel graag terug willen maar inderdaad hier zit ik momenteel wel goed. Ook wat betreft het corona virus, slechts 5 mensen hier zijn besmet en dat is voor een week al stabiel. Maar ik heb niet genoeg medicijnen en spullen mee om hier lang te blijven (ik heb diabetes type 1 dus ik kan absoluut niet zonder of met minder). Tuurlijk kun je dat hier wel kopen maar één van mijn medicijnen is hier niet verkrijgbaar en het is gewoon een hoop gedoe om medicijnen en vooral de toebehoren te verkrijgen in het buitenland.

[o]

Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 03:40

chantalboes schreef:
Heb zojuist mijn working holiday visa aangevraagd! Eerst maar eens een jaar kijken hoe en wat en dan kan ik tijdens dat jaar beslissen wat ik verder wil en of ik langer wil blijven met een ander visum. Super spannend!


Super leuk! :D Weet je al wat voor werk je wilt gaan doen?

[o]

Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 20:07

Leuk! Ik ben ook net Hobbiton geweest! :D

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, chantal_bel, DotBot, Eliana, Fellow, Larissa123, lizy29, MyWishMax, naomi_mickey, ogidni, Sanet, Swift, Vecar en 64 bezoekers