USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 18:07

Ik kom dit topic ook even volgen :Y)
Wij hebben besloten om kerst in new york te vieren <3 dus nu komt het regelen etc. Als ik meer tijd heb zal ik het topic wat meer doorlezen.
Wat raden jullie een beetje aan, 23/24 december aankomen of al eerder? En hoelang zou je er ongeveer blijven?

Dit wordt voor mij de eerste keer USA en vl is er al enkele keren geweest maar dat was voor werk :)



NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:37

_Lois_ schreef:
NoLimit_93 schreef:
Ik kom dit topic ook even volgen :Y)
Wij hebben besloten om kerst in new york te vieren <3 dus nu komt het regelen etc. Als ik meer tijd heb zal ik het topic wat meer doorlezen.
Wat raden jullie een beetje aan, 23/24 december aankomen of al eerder? En hoelang zou je er ongeveer blijven?

Dit wordt voor mij de eerste keer USA en vl is er al enkele keren geweest maar dat was voor werk :)


He dan ben ik er ook :D
Ik ga de 19e heen en 27e terug.
24e is al kerstavond dus lijkt me zelf niet relaxed om dan moe van je reis aan te komen.
Mn eerste keer New York was ik een week, dat beviel mij erg goed.
Rustig de tijd om alles te bezoeken en om veel te shoppen :))


Wat leuk, de reis zal voor ons niet zo vermoeiend zijn want vliegen vanaf Aruba en komen qua tijdzone ook (redelijk) overeen. Qua temperatuur zal het wel even wennen zijn brr

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 22:30

Wij willen graag een roadtrip maken van ongeveer een week die eindigt in New York waar wij kerst/oud&nieuw zullen vieren. Vanaf welke luchthaven raden jullie aan om te gaan rijden en langs welke plaatsen? Wat zal ongeveer het maximale aantal kilometers zijn om te rijden in een week?

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 02:55

We hebben idd voor Toronto gekozen. Het wordt uiteindelijk een heel rondje in plaats van eindigen in New York :+ Dit was goedkoper qua auto en terugvliegen was iets goedkoper dan rond oud&nieuw

We gaan van 17 december t/m 7 januari *\o/*

In tegenstelling tot onze rondreis in de zomer willen we nu niet al te veel vastleggen qua hotels en zien we wel waar we komen. :Y)

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:53

Ja, gaan vandaag even verder plannen na werk maar het was tijd om naar bed te gaan :=

Een collega/vriend gaat in zijn eentje dus waarschijnlijk dat we daar iets mee afspreken met kerst of oud&nieuw

Ben al heel blij dat we eindelijk tickets hebben geboekt want vriendlief die heeft nogal moeite met definitieve keuzes maken :')

We zijn van 3 landen naar toch maar 2 naar alleen ny (ijsland bleek maar 5 uur daglicht te hebben) naar een hele roadtrip van 3 weken gegaan _O- hopelijk pakken we ijsland nu in april maar misschien in 2021 pas. Denk dat 1 koude vakantie wel genoeg is :+

_Lois_ schreef:
Voor mijn NY trip met kerst liggen vlucht en hostel vast :D
En van de week ook een fotocursus geboekt, was een goede deal op Groupon en super recensies dus doe ik ook nog wat leerzaams :))
Restaurants voor met kerst ga ik wel al boeken binnenkort :j

Heb je misschien een link van die fotocursus? Lijkt mij ook wel interessant


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GoogleAdsense, laura22, maaikemuis, moonsparkle, Naskur11, wendyh en 79 bezoekers