Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snoetie
Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 13:14

Ik meld me ook in het topic, ik heb een ticket geboekt naar istanbul en terug vanuit antalya en dan 3,5 week, vertrek 31 augustus.

De route zal er als volgt uitzien:

Istanbul - izmir (vliegen).

Izmir auto huren en dan:
- cesme/alacati
- efeze/kusadasi
- bodrum
- marmaris
- fethiye
- antalya

Iemand deze route al eens genomen? Ik ga nu het topic doorlezen voor hoteltips want behalve het ticket hebben we nog niks geregeld.

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:


snoetie
Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 17:59

Nadir schreef:
Wauw, leuk dat je dat gaat doen zeg! Lekker avontuurlijk, daar houd ik wel van. Ik denk niet dat je op zoek bent naar de resorts die in dit topic genoemd worden maar meer iets kleinschaligs? Of heb ik dat mis? ;)



Beiden, resorts mogen ook wel maar op sommige plekken is een boutique hotel ook heel erg leuk..

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:

snoetie
Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:29

mijn reis begint inmiddels een beetje vorm te krijgen (is ook maar goed want ik vertrek volgende week :D )

- Istanbul 4 nachten Skalion hotel & spa ( 289 euro) incl ontbijt
vliegen naar izmir, daar een auto gehuurd bij Cizgirentacar.com (18 dagen 458 euro peugeot 301)
- Cesme 4 nachten Altin Yunus Resort & thermal hotel (398 euro) incl ontbijt
- Kusadasi 2 nachten Marina Hotel & suites Kusadasi ( 135 euro) incl ontbijt
- Gumbet 3 nachten Skylife hotel (175 euro) all inclusive, dit is een twijfelgeval maar we vonden geen ander passend hotel dus als iemand suggesties heeft?
- Marmaris nog geen hotel, suggesties? (3 nachten all inclusive heeft de voorkeur)
- Fethiye nog geen hotel voor 2/3 nachten, voorkeur voor Yacht boheme hotel met swimup room (650 euro) of Barut sensatori Fethiye (450 euro ) all inclusive of andere suggesties?
- Antalya/Lara nog geen hotel, voorkeur barut lara, baia lara, of delphin, suggesties?

Prijzen zijn per kamer voor 2 personen.

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:

snoetie
Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:06

volgens internet is alles zo'n 2/5 max 3 uur rijden, en daar hoop ik ook op want dat is wel de max. Naar izmir was zo'n 5/6 uur rijden en dat vonden wij ook te lang, dus vandaar een vlucht.

We hadden in eerste instantie het idee om gewoon alles met binnenlandse vluchten te doen, maar de wachttijden op het vliegveld en de de vlucht zelf, en dan ook nog de taxi zijn nog langer dan wanneer we met de auto gaan. Plus dat het ons ook wel wat meer vrijheid geeft zo'n auto.. Fethiye bijv schijnt nogal lastig te bereiken te zijn, want niet elke maatschappij vliegt daar naartoe. en nu checken we uit in het hotel, rijden 2,5/3 uurtjes en dan zijn we precies op tijd om weer in te checken :D Althans, zo stel ik t me voor, je weet nooit wat je tegenkomt onderweg :Y) ik houd jullie op de hoogte

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:


snoetie
Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:08

Booooo schreef:
Leuke trip!

Gumbet: parkim ayaz hotel / siësta beach hotel
Marmaris: pasa bay / pasa beach / green nature

Wil je echt in Fethiye? In Oludeniz heb je ook mooie hotels. Fethiye vlieg je op dalaman en dan is het nog zo’n dik 1 uur met de bus.

Mijn man heeft jaren in Gumbet gewoond/gewerkt, en ik ben er zelf meerdere keren geweest. Als je vragen hebt hoor ik het wel :D
Zelfde geldt voor Istanbul trouwens :+ Dat was zijn woon/werkplaats in de winter.


DAt parkim ayaz en green nature zien er inderdaad goed uit en staan nu bij mn favorieten.

Oludeniz is inderdaad ook goed, heb je daar opties voor?

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, ontherun en 78 bezoekers