Griekenland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 17:02

Kijk gewoon eens op sites als HomeAway, Airbnb en Booking. Als je een niet te duur eiland kiest om op te vliegen dan ben je zo vele malen goedkoper uit met 7 personen.
Met niet te dure vliegbestemmingen kom je toch al gauw op de toeristische eilanden terecht.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-19 13:20

Gefeliciteerd en wat gaaf +:)+

Klinkt als helemaal mijn ding, prachtige natuur en lekker rustig :D

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-19 06:54

Dat wordt vast super leuk, Natasja ! De Sporaden zijn ook echt heel mooi groen met leuke stadjes.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-19 22:05

Ik heb ook in Kalamaki gezeten maar vond het niet heel bijzonder. Zakynthos is wel leuk voor een week maar dan ben je er ook wel klaar mee imo. Ik zou ook niet snel weer die kant op gaan.

Roosch, ik zag wel een leuke aanbieding van Sunweb naar Parga komende week. Dat is ook een leuk plaatsje.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-19 10:54

Veel plezier!

Ik krijg steeds meer zin in een weekje Griekenland in september :+ Ik zat al in de sale van Transavia te kijken, maar Griekenland blijft relatief duur om op te vliegen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 14:23

Ik zit toch een beetje te kijken om in september nog een weekje naar Griekenland te gaan. Eigenlijk wil ik wel eens uit mijn comfortzone en bv. eens naar Rhodos.
Kan iemand mij zeggen of er daar leuke maar niet te toeristische plaatsjes zijn daar?
Of is het echt allemaal toeristisch?
Dan ga ik liever naar Lesbos, daar ben ik ook al een tijd niet geweest.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 16:57

Haha,Electra maar in jou heb ik vertrouwen hoor :j
Als je het vergelijkt met bv Syros, wat is dan een leuk plaatsje ? Want Syros is toch ook niet toeristisch ?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 21:52

Ik zit niet op FB ;) en dit moet een goedkoop reisje worden. Dus geen villa’s dit keer. Daarom heb ik ook niet zoveel eisen maar té toeristisch vind ik toch wel een ding.
Ik denk dat ik de last minutes maar afwacht.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 12:17

Mooi sharon!

Voor degenen die naar Kefalonia gaan, daar zitten ze massaal in de baai bij Argostoli.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-19 07:36

Wanneer wil je precies in september? Dat is wel van belang. Als je laat in september gaat zou ik eerder naar de oostelijke eilanden gaan zoals Samos, Kos, Rhodos of zuidelijk, Kreta.
Op de Ionische eilanden als Zakynthos en Kefalonia heb je dan echt al meer kans op slecht weer. Dat zou ik persoonlijk eerder de doorslag laten geven dan blauw water. Blauw water met regen is imo niet veel aan ;)

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-19 22:44

Dat is ook leuk, dewi. Vlieg je met Transavia ?
Ik zit toevallig net te kijken voor tickets. De Saronische eilanden zijn idd ook nog een idee.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-19 17:06

Leuk zeg, wat ga je daar doen? Stage of werk?

Electra, Natasja en andere Cycladen kenners: wat zijn de meest groene eilanden vd Cycladen en goed te combineren vanaf Athene of Mykonos?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-19 21:00

Sterkte, Baudy.

Electra, is Syros groen? Het gaat inderdaad om een week.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-19 15:52

Stef, ik zeg Kefalonia! Echt een mooi groen eiland en genoeg te doen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-19 07:16

Veel plezier :wave:

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 19:52

Elafonissos las ik ook en Evia. Vreselijk hoor!

Ik zit nog steeds in dubio of ik in september nog ga. Ik moet alleen en daar hik ik toch wel tegen aan. Ik denk dat dat de Griekenland ervaring heel anders maakt.
Dus ik heb al een keer wat geboekt en weer geannuleerd :+ Zijn er hier mensen die wel eens alleen geweest zijn? Ik zie met name tegen het eten ‘s avonds op, terwijl ik dat normaal gesproken juist altijd super leuk vind.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-19 05:34

Geniet ervan, Natasja!

Ik heb een ticket geboekt naar Samos *\o/*
Nu nog een accommodatie. Ik zit nog te twijfelen of ik echt een week op Samos blijf of het verdeel over een halve week Samos en een halve week Ikaria. Alleen komen de ferrytijden net niet handig uit.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-19 07:17

En ik heb het dus nog rigoureuzer aangepakt. Omdat ik al 2 x op Samos ben geweest en wat nieuws wilde, ga ik maar liefst 5 dagen naar Ikaria.
Ik ben heel benieuwd, is iemand van hier daar al eens geweest?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-19 15:37

Heerlijk, Lotus +:)+
Het weer heb je niet in de hand.

Voor mij dit keer extra spannend want als de ferries niet varen heb ik een probleem :+

Natasja, hoe is het, waar zijn jullie?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-19 17:54

Hahaha, ik ken Kleftiko alleen als een gerecht. Nooit geweten dat het een rots is.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-19 05:27

Gefeliciteerd, Electra *\o/* Wat een veranderingen!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-19 10:23

Prachtig, Natasja! Hoe is het met de meltemi en waar zitten jullie nu?

Raket, fijne vakantie, zit je al op Cyprus nu?

Ik dacht een huurautootje te regelen op Ikaria maar dat blijkt een uitdaging te zijn := Er zijn daar een beetje weinig huurauto’s.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-19 11:59

Zeker wel, maar omdat ik geen pakketreis heb moet ik sowieso al taxi’s inschakelen om met koffer in mijn hotel te komen. Dus ik dacht dat handig op te lossen door een autootje te huren vanuit de haven. Een koffer achterop een scooter past niet zo.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-19 14:05

Ik heb al een autootje geregeld. Bellen werkt toch beter in Griekenland dan mailen :j 2 bedrijven gebeld en ze hadden beiden wat beschikbaar. Nu maar hopen dat ze echt in de haven staan te wachten :=

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-19 08:42

Ik hoorde het, ik zit ook filmpjes te kijken maar wat een wind. Er is geen houden aan.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Majestic-12 en 54 bezoekers