Ervaringen escape room?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 19:54

Meld zich! Escaperooms zijn leuk *\o/* Een absolute aanraden is Kamer 237 in Volkel. Beste die ik ooit gedaan heb.


lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:34

Ik heb zaterdag no-escape in Uden gespeeld. Hele goede, verrassende kamer! Al staat Kamer 237 nog wel op nmr 1 bij mij.

lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 06:59

Deborah2 schreef:
lucifertje schreef:
Ik heb zaterdag no-escape in Uden gespeeld. Hele goede, verrassende kamer! Al staat Kamer 237 nog wel op nmr 1 bij mij.

Leuk, die gaan wij komende zaterdag doen! *\o/*
237 was ook wel heel erg goed inderdaad, moeilijk om daar over heen te gaan. Hoewel, Catch me if you can in Eindhoven misschien nog wel meer bijzonder was ;)


Oh wat grappig, wij hebben Catch me geboekt als volgende kamer!!

lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 20:09

Vandaag catch me in EHV gespeeld, helaas net niet ontsnapt, hadden nog 1minuutje nodig. Komt mss ook wel omdat er 1 ding niet werkte :o
Ik vond het een goede kamer, veel oog voor detail en je ziet dat er heel erg veel werk en tijd in geïnvesteerd is. Ik vond hem niet de beste, dat blijf ik nog steeds kamer 237 vinden.

Heeft iemand nog een aanrader in de omgeving van Haarlem voor 2 personen?
En omgeving Den Bosch voor 4 personen?

lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 21:32

Tanya schreef:
Ik vrees dat ik een beetje verwend ben geworden.. Heb een aantal hele goede kamers gedaan en sindsdien zijn zelfs de kamers in de top 5 niet de beste kamers ooit :')

Ik zoek echt kamers waarbij je 'door' gaat, dus niet telkens terug komt op één punt maar waarbij je telkens in een nieuwe ruimte komt, met ook nog originele puzzels (dus weinig/geen cijfersloten, het liefst mechanische dingen) en een goede aankleding.
Dan zou je denken dat The Dome in aanmerking komt, maar dat vond ik dus geen echte escape room en alles eromheen was gewoon super slecht.

Iemand nog ideeën? Ik vind The Honeymoon Hotel en The freakshow tot nu toe de beste kamers.


Dan kan ik je Catch me if you Can in EHV en in Uden No escape aanraden.

lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 08:38

Gisteren de Seven Sins in Den Bosch gespeeld. Ik vond het een hele goede kamer met originele puzzels. Net niet gehaald, denk dat we nog 2 minuutjes nodig hadden. Volgende staat ook weer gepland, dan gaan we naar Hannahs kamer in Rijen. Iemand daar al geweest?


lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:23


lucifertje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:25

Ik heb gisteren de Conciërge gespeeld in Volkel. Is een 2 persoons escape room en wat een waanzinnig goede! Hij is wel wat aan de prijs, maar je krijgt ook waar voor je geld, de speeltijd is langer dan normaal. Het slagingspercentage is 25% en we hebben het gered!!!
Als je van puzzelen en logisch nadenken houdt, ga hem doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Ineke2, Lalidan, maaikemuis, Marocje, Tink89 en 64 bezoekers