[HK] De touwtjes uit handen..

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DrFurioux
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Roelofarendsveen

Re: [HK] De touwtjes uit handen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:32

Ik heb een paar hints voor het weekendje weg!
Ondersteund door een paar foto’s
[ img ]
[ img ]
[ img ]

- Nationaal symbool is een harp (staat ook op de euro);
- De stad heeft een (zee)haven;
- Ik heb lopen dubben;
- Nationale kleur is groen;
- Nationale feestdag is 17 maart.

Succes!


DrFurioux
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 22:40

Haha ik had mijn pa gevraagd voor hints voor deze trip (omdat ik daar zelf niet zo goed in ben). En toen ik “dubben” las, viel het kwartje nier direct. Pas toen ik hem voorlas.. En daarna was het kwaad al geschied :P

Ach, tweede poging met de zomer vakantie tips :)


DrFurioux
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:40

Kobus17 schreef:
Heb zelf ook een verrassing, kreeg te horen dat ik 2 dagen vrij moest houden (een vrijdag en zaterdag), kan hier niet zo goed tegen O:) , ik hoop volgende week te horen te krijgen waar ik heen ga (dan ben ik jarig).

En? Waar ben je naartoe geweest? :)

Onze reis begint al bijna! Nog een kleine 2 weken en dan komen we aan op de eerste bestemming! Ik heb het zelf geboekt, en ben toch benieuwd hoe het allemaal gaat zijn. Even kijken of mijn vriendinnetje een beetje kan reizen ipv alleen vakantie vieren :P

Ik wil trouwens ook een aftermovie maken van onze reis. Toen ik 5 jaar geleden 2 maanden naar Australië heb ik dat ook gedaan.
Om te oefenen en er weer in te komen vroeg ik me af of er mensen zijn die wellicht ook zo'n video willen van hun vakantie. Dan kan ik weer even oefenen en kan ik mensen misschien blij maken met een gratis bewerkte video! *\o/*

Dat is trouwens deze video geworden: https://vimeo.com/116662732
(In het begin had ik er ook wat foto's in gedaan, maar dat doe ik uiteraard al lang niet meer :brr: )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 76 bezoekers