Met je koffer naar Schiphol zonder bestemming.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Met je koffer naar Schiphol zonder bestemming.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-19 22:57

Ik wil in September/Oktober heel graag er een paar dagen op uit. Ik heb wel eens gelezen dat mensen gewoon naar Schiphol gaan en vanuit daar supergoedkoop een last minute kunnen boeken.

Ik denk dat het dan vluchten zijn waar nog een paar plekjes over zijn en dan kan je nog net geluk hebben dat je voor een gereduceerde prijs mee mag.

Kan dit nog steeds? Ben heel benieuwd of bokkers dit wel eens gedaan hebben en hoe je zoiets kan regelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waar je dit kan vinden op Schiphol :)



Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-19 23:22

19marjo90 schreef:
Ik heb dit 2 keer gedaan. Zo leuk!! Echt heel goedkoop is het tegenwoordig niet meer per sé helaas... Wel erg leuk! Ben op Sicilië en op lanzarote terechtgekomen.
Ik was echter wel in het hoogseizoen. Ik weet niet of er dan meer kans is op last minutes, omdat er meer reizen en meer annuleringen zijn.

Inderdaad gewoon naar de rij balies van Sunweb, Thomas Cook, enz...

Leuk om te horen! Mag ik vragen hoeveel je kwijt was? En heb je een hele reis geboekt? Of alleen de vlucht?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Met je koffer naar Schiphol zonder bestemming.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 00:16

Ik heb een paar dagen geleden via vakantiepiraten twee vliegtickets + 3* hotel naar Praag weten te boeken voor 60 euro pp *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lgw, lissssan, Miran, Muiz, Pferdchen, SuperSuup en 85 bezoekers