Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
benangelique schreef:jeuh! 15 december vertrek ik samen met een vriendin naar londen. Wij verblijven bij een air-bnb locatie. we vliegen met easyjet van schiphol en landen op luton. Vanaf daar de bus naar centraal londen en dan met bus of metro naar ons verblijf.
hebben voor de zaterdag een fietstocht gereserveerd via bajabikes
Believe schreef:Ik vroeg mij af, wat is nou de goedkoopste manier om naar Londen te gaan?
We willen sowieso geen auto mee nemen naar Londen, dus denk dat we het beste of met vliegtuig of met de trein kunnen gaan.
Maar er zijn zoveel opties dat ik niet weet wat nou het handigste en goedkoopst is.
Memories schreef:Kom even binnenvallen naar aanleiding van bovenstaand bericht O:) Lees altijd wel een beetje mee hier, ben groot fan van London en probeer toch minstens 1 a 2 keer per jaar te gaan.
Oyster is altijd goedkoper, maar wel in de gaten houden welke je neemt en hoeveel daarop mag staan om 'm nog in te kunnen leveren. Zomer dit jaar geweest en toen stond er teveel op om ze nog in te kunnen leveren en geld terug te kunnen krijgen, wisten we niet van te voren (want dat was hiervoor nooit zo?) maar dat zou je zogenaamd heel makkelijk thuis kunnen regelen... heeft ons bijna 5 maand gekost om die 60 euro terug te krijgen :o
Oh en wat gaaf dat je naar Kew Gardens gaat, dat was echt de highlight van onze trip dit jaar <3 echt vreselijk mooi en rustig daar. Wanneer ik weer ga trek ik daar een hele dag voor uit := Southbank is ook heel gezellig, daar gingen wij elke avond een wandeling maken. (ons 'vaste' hotel is daar vlakbij: Days Inn Waterloo, hotel zelf is nogal vergane glorie maar lekker goedkoop en voor ons ideaal qua locatie := )
Andersom schreef:Hier nog een fanatieke Londen-ganger!
Ik las een paar pagina's terug dat je tegenwoordig ook met je Oyster card kan reizen van Gatwick naar Londen. Klopt dat? Betaal je dan ook het maximale dagtarief? (Dat lijkt me te mooi om waar te zijn)
cursebreaker schreef:De Buckingham palace tour is voor meerdere tijden te boeken, geloof 3 verschillende tijden per dag.
Wij doen 'm bv. in de middag om 14:45. Ze verdelen het zodat er niet te grote groepen ineens naar binnen gaan.
ik kan aanraden ook de tickets voor Buckingham palace vooraf te kopen, want ik weet niet zeker of je die nog daar kunt kopen. Het eerste jaar dat ze die tour deden, konden wij ze nog aan de entree kopen, maar ik geloof dat het nu alleen nog vooraf kopen is. Wij hebben 1.5 week terug geboekt voor a.s. zondag en toen was er nog maar 1 tijdsvak beschikbaar, dus zou er niet te lang mee wachten dan.
Je hebt verschillende tour opties. De gewone standaard en goedkoopste optie is geen 3,5u lang maar eerder 2uur bv.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers