London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

MacavityL

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 12:54

Je kunt gewoon met de metro van Kings Cross / St Pancreas naar Paddington met de Circle of Hammersmith & City line en dan klein stukje lopen :j

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 15:47

Wat Nadia zegt idd, prima te doen bij die stations rond die tijd (overstappen niet noodzakelijk). :j

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 16:38

Iemand wel eens op/van Southend gevlogen? Is het bevallen en wat zijn ongeveer de kosten van een treinkaartje naar Londen centrum? Easyjet heeft een mooie aanbieding, maar weet nog niet of ik het de extra moeite waard vind (ik vlieg meestal op City airport).