Paardrijden in IJsland.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 19:35

Ik ga binnenkort ook naar Ijsland en wil ook een rit(of 2) gaan maken (na 8jr geleden voor het laatst gereden te hebben := ), dus ik ben wel blij met alle ervaringen :j , wij gaan het hele eiland rond en komen dan een paar van de stallen tegen die hier genoemd worden, wordt straks nog moeilijk om te kiezen :D

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Paardrijden in IJsland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 19:43

Hadden jullie rijkleding en schoenen mee?
Heb wel een nieuwe rijbroek gekocht, maar zit een beetje met schoenen, ik heb mn stalschoenen nog waar ik altijd mee reed, die zijn dus al 8 jr niet meer in aanraking met paarden geweest, maar ik weet niet of je hiermee mag rijden, of kan je bijvoorbeeld met wandelschoenen ook rijden? Mijn voorkeur zijn mn stalschoenen.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Paardrijden in IJsland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 19:51

Dan neem ik mn stalschoenen mee :) dat rijd toch het fijnst.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 20:25

nicolanca schreef:
Bij de grotere tochten ga je ook door rivieren. Dan zijn stalschoenen niet fijn!


Aangezien ik al 8jr niet meer te paard heb gezeten, was ik niet van plan langer dan 1.5/2uur te rijden (ietsmetspierpijn :D )

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 20:41

@Naaoomii, ik zal eens kijken op de website, en als ik vragen heb dan stuur ik een pb :j

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 20:43

Jeetje, nog even en ik kan geen keus meer maken en wil overal een rit maken := (zalmanliefnietzoblijvanworden)

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Paardrijden in IJsland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 21:31

Handschoenen heb ik niet meer, en ik heb net een bevriende boer gevraagd of hij Virkon S heeft zodat ik eventueel mijn schoenen kan schoonmaken en desinfecteren. En anders worden het toch mijn wandelschoenen om mee te rijden.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:20

Kijk ik net goed op onze reispapieren, zie ik dat we bij Hestasport overnachten :') dus dat wordt daar in ieder ieder geval een rit, dan kan manlief lekker bij het huisje blijven.

De andere keuze best heel lastig, ik eigenlijk overal wel rijden _O-.

Ik heb in ieder geval wel besloten dat ik met mn wandelschoenen ga rijden, scheelt ook weer gewicht in mn koffer :+

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:50

Vandaag was dan de dag dat ik heb gereden, had een 3uur durende rit door de rivierdelta en het was super leuk om te doen ,heb veel getölt, door rivieren gereden,flinke galoppade gedaan, het was echt de moeite waard om te doen. :j. Helaas was de wel de enige keer, had graag nog ergens anders willen rijden, maar hadden zoooo veel te doen :+ dat dat er helaas niet in zat, maar manlief wil graag nog een keer terug, dus dan heb ik vast wel weer een mogelijkheid om ergens anders te rijden :D

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linsey_X en 76 bezoekers