Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 10:48

Mag ik me hier als meelezer melden? Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan kramperen, maar het krijgt steeds meer mijn interesse.
We willen volgend jaar wellicht een camper huren om te zien of het wat voor ons is alvorens we een aanschaf gaan overwegen.
Mijn man is redelijk opgegroeid met kampeer vakanties (caravan). Ik heb als kind 1x een kampeervakantie gehad in een geleende vouwwagen, en dat was drama :') .

Ik heb dus echt geen idee en lees graag mee voor tips en wat er allemaal bij komt kijken...



LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:23

Annash schreef:
LadyMadonna schreef:
Mag ik me hier als meelezer melden? Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan kramperen, maar het krijgt steeds meer mijn interesse.
We willen volgend jaar wellicht een camper huren om te zien of het wat voor ons is alvorens we een aanschaf gaan overwegen.
Mijn man is redelijk opgegroeid met kampeer vakanties (caravan). Ik heb als kind 1x een kampeervakantie gehad in een geleende vouwwagen, en dat was drama :') .

Ik heb dus echt geen idee en lees graag mee voor tips en wat er allemaal bij komt kijken...


Zit het toch in de familie... :D
Je weet me te vinden.


Haha, maar ik ga never niet in een tent hoor, prop wel een camper in je tuin ;)

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:00

Zijn hier überhaupt mensen die met een camper op pad gaan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, moonsparkle, Patriesje, pluklief, Roosch, RuNi, SemrushBot, XxMariellexX en 71 bezoekers