Tenerife in februari, tips gevraagd!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Tenerife in februari, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 12:42

Hoi allemaal,

Omdat wij dit jaar helaas niet meer op vakantie kunnen ivm met geen vrije uren meer willen we volgend jaar zsm lekker naar Tenerife vertrekken.

We zaten zelf te denken om eind februari begin maart te gaan, ik ben al heel vaak in Tenerife geweest en ik gok dat het in die tijd zo'n 20 graden is, komt het ook wel eens voor dat het rond die tijd warmer is? Vorig jaar zijn we eind mei geweest en toen was het echt super slecht weer, leek overdag soms wel nacht te zijn.

Het is voor ons een tussendoor vakantie en we willen zo'n 10 dagen genieten, hebben jullie leuke suggesties voor een niet al te dure accomodatie om en nabij Costa Adeje? Het liefst all inclusive maar dat hoeft niet!

Hoe is het op Tenerife rond die tijd? Is het wel gezellig om op de boulevard rond te lopen of is het een uitgestorven boel? Normaal gaan we toch wel in het hoogseizoen en dan is het super druk, vorig jaar in mei was het minder druk maar als nog super gezellig alle restaurantjes waren ook gewoon open etc. Dus ik vraag mij af of het in februari/maart ook gewoon gezellig is.

The smell of earth after rain!


Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Tenerife in februari, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 21:39

Dankjewel allemaal!

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-19 10:09

We hadden een heel leuk hotel gezien in Tenerife bij Playa Fañabé, nu zei de vrouw van het reisbureau dat je daar in februari niet heen moet gaan omdat het weer daar heel slecht kan zijn in die tijd. Echter zegt iemand anders ook van het reisbureau daar niks van. Is het echt zo dat je daar in februari niet moet zitten? Het ligt namelijk maar zo'n 5 minuten van Costa Adeje af.

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 07:42

tita schreef:
Ik zou niet gaan, en jezelf afvragen waarom je op vakantie wil gaan naar Tenerife.
Waar hecht jij waarde aan

Het zwembad en zee is te koud, ook is zwembad verwarmd het is er koud.
Iid 20 graden en ik vond het in maart behoorlijk doods eerder ben ik geweest eind juni toen was het gezellig.
Zon is afwisselend, feb is winter kan ook bewolkt hebben en dan is echt ander sfeer

We hebben een hekel aan zwemmen dus dat maakt ons niet uit.

We willen in februari gaan omdat we in juli of augustus nog een keer gaan. Waarom dan Tenerife/Canarische Eilanden? Omdat dat zo'n beetje de enige plek is waar je binnen Europa naar toe kan boven de 20 graden in februari.

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-19 11:32

Autorijden gaat prima, al zag ik wel vaak auto's zo geparkeerd:


[ img ]

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-19 08:08

Nou wij hebben geboekt via Booking.com, onze binnenlandse reis hebben we ook daar geboekt en nu hadden we het vertrouwen erin dat het in het buitenland ook zou slagen!

We gaan naar Los Cardones Boutique Village ziet er heel leuk uit (alleen de entree is een beetje vaag) en de beoordelingen zijn veel belovend! Zijn er toevallig nog Bokkers geweest?

Nu de vliegtickets in de gaten houden want die zijn momenteel flink aan de prijs, met koffers erbij betaal je met z'n 2 al snel 600 euro mijn gevoel zegt dat dat anders moet kunnen!

The smell of earth after rain!


Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Tenerife in februari, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-19 10:49

Kijk dat is het betere werk!

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10498
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-19 21:41

furious schreef:
600 voor 2 personen in februari is wel extreem veel.
Ben laatst in januari naar een van de andere eilanden geweest. Betaalde 90 zonder koffer :=

Ja het is belachelijk, maar helaas ik kan het niet goedkoper vinden! Ik wacht dus ook nog maar even met boeken in de hoop dat het nog goedkoper gaat worden.

The smell of earth after rain!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers