Alleen op vakantie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
0000
Berichten: 5471
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:18

Leuk topic dit, ik wil aankomende vakantie er ook nog even tussenuit en helaas niemand die mee kan. Ik vind alleen zoveel dingen leuk en mooi, kan niet kiezen haha. Kroatië staat wel hoog op het lijstje momenteel.

Zou het ook wel gezellig vinden om met iemand samen te reizen, is er geen topic voor reismaatjes gezocht ofzo?

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.


0000
Berichten: 5471
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:12

MaiNat schreef:
Niet dat ik weet! Ik ga dit jaar ook alleen. Ook naar Kroatië. Erg veel zin in! Maar wel met een busorganisatie. 0000 je kan misschien wel mee, maar je moet dan wel van busreizen houden :D


Oh wat grappig, volgens mij heb ik ook naar die reis gekeken! Ik ga dit jaar denk ik iets anders doen, richting Denemarken en Zweden met de auto. Wil ik al langer maar heb ik al een aantal keer uitgesteld met het excuus dat ik niet alleen wilde gaan haha. Nu besloten me daar niet meer door te laten tegenhouden. Denk wel dat volgens jaar dan richting balkan/bosnie/kroatie gaat, lijkt me prachtig!!

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.


0000
Berichten: 5471
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 00:06

Klopt, ik ben al eens alleen geweest (zonvakantie) en dat was heerlijk rustgevend. Echter als je veel wil zien en doen, wat ik ook leuk vind is het soms gewoon handig om niet alleen te gaan. Al is het maar dat je niet het hele stuk zelf hoeft te rijden of zo. Maar goed, ik ga me in ieder geval niet meer laten tegenhouden, dit jaar eens die kant op en misschien volgend jaar een groepsreis met lekker veel uitjes en excursies. Lijkt me ook wel heerlijk als alles geregeld is stiekem namelijk....ondertussen hier lekker meelezen en wie weet wat voor leuke ideeën ik nog op doe

REVALIDATIE & TRAINING
Eerlijk opleiden met rust, geduld en kennis van biomechanica. Fysiek en mentaal gezonde paarden voor een langdurige sportcarrière.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 bezoekers