Alleen op vakantie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 16:51

IsaCalixa schreef:
Dank jullie voor de reacties. Ik ga het denk ik nog wel proberen, dr komende dagen nog even de richting uit naar Macedoniƫ (dat was immers ook het plan :) ). Misschien helpt het wel om in een andere stad te zijn. En idd ik wil ook proberen met een excursie mee te gaan en met couchsurfing wat mensen te leren kennen. Tot nu toe ben ik in de hostels helaas nog niet echt leuke reizigers tegengekomen, vooral veel mensen die altijd weg zijn (dus je komt ook niet veel tegen in het hostel) of gewoon mensen die meer op zichzelf zijn en niet echt open staan voor contact. Wel jammer, want vorig jaar toen ik alleen op reis was had ik direct al allemaal vrienden gemaakt, dat was een hele andere sfeer in de hostels. Misschien heeft dat er ook wel deels mee te maken.

Ik lees nu net pas de laatste pagina's van het topic bij, en ben wel benieuwd of het nog een beetje goed gekomen is IsaCalixa :o ? Ik hoop dat je toch nog een mooie vakantie hebt gehad!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:02

En zorgen dat je ruim op tijd op het vliegveld bent, zodat je alle tijd hebt om uit te zoeken waar je heen moet. Ik vind het heerlijk om alleen weg te gaan :) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:45

JewEmm schreef:
Ik vertrek 28 juni en richt me op zo'n 65-70 per dag. En een dag in de week rust.
Langs de waddenzee zal het wat vlotter gaan dan in Noorwegen, en ik zie nog hoe lang ik door blijf fietsen. Ik kan vanuit Engeland een hoop verschillende boten terug naar deze kant pakken.
Tegen de tijd dat ik ga fietsen zal ik hier wel een linkje van m'n blog plaatsen en af en toe en update geven van hoe het bevalt om zo lang alleen op reis te zijn.

Wat leuk zeg, dat heb ik nooit eerder gehoord. Ga je in b&b's overnachten of kamperen?

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 10:59

Gaaf, veel plezier! Ben benieuwd naar je blog.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:36

JewEmm schreef:
Ik ben morgen op de helft van mijn "vakantie" alleen. Nog 6 weken te gaan! Heb al ruim 2500 km in de benen (met de fiets). Echt, ik vind het heerlijk. En omdat ik alleen ben is het ook heel makkelijk contact met anderen leggen.

Leuk! Dat vind ik ook een voordeel van alleen op vakantie ja.

Jij was rond de Noordzee aan het fietsen toch? In welk land ben je nu?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, ontherun en 141 bezoekers