Alleen op vakantie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:29

Darah3 schreef:
Leuk :D veel plezier!

Ik zit al heel lang te twijfelen om in mijn eentje te gaan reizen.
Maar durf niet :+


Gewoon doen! Ik snap wel dat je het spannend vindt! Dit jaar ben ik voor het eerst alleen op groepsreis geweest met een busreis. Het beviel me super! De overige reisgenoten waren wel een stuk ouder dan mij, maar vond bijna direct aansluiting met een echtpaar. Bijna Elke dag stonden er excursies op het programma en liep ik dan weer met het ene groepje mee en dan weer met een ander groepje. Net wat mij ook intresseerde! Echt kan zn busreis echt aanraden! Wij bleven ook gewoon in 1 hotel in Kroatië en vanuit daar de plaatjes bezoeken! Maar je moet wel jezelf ook kunnen vermaken, want we hadden vier reisdagen en ik had ook vier boeken uit gelezen! Op de vrije dagen gezellig met het stel opgetrokken!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:34

Wat leuk zeg!! En gezellig dan nog een weekende weg met zn allen :D Ik ga ook het stel met wie ik optrok ook nog een keer gezellig bezoeken :D

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 22:58

Bolderman of andere busreisorganisaties! Vaak zijn er singlereizen of is de 1 persoonstoeslag ook wel te betalen! Ik ben in augustus naar Kroatië geweest en was echt supermooi! Ook een hele leuke reis gehad met de reisgenoten!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:30

Niet dat ik weet! Ik ga dit jaar ook alleen. Ook naar Kroatië. Erg veel zin in! Maar wel met een busorganisatie. 0000 je kan misschien wel mee, maar je moet dan wel van busreizen houden :D

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 00:02

0000 schreef:
MaiNat schreef:
Niet dat ik weet! Ik ga dit jaar ook alleen. Ook naar Kroatië. Erg veel zin in! Maar wel met een busorganisatie. 0000 je kan misschien wel mee, maar je moet dan wel van busreizen houden :D


Oh wat grappig, volgens mij heb ik ook naar die reis gekeken! Ik ga dit jaar denk ik iets anders doen, richting Denemarken en Zweden met de auto. Wil ik al langer maar heb ik al een aantal keer uitgesteld met het excuus dat ik niet alleen wilde gaan haha. Nu besloten me daar niet meer door te laten tegenhouden. Denk wel dat volgens jaar dan richting balkan/bosnie/kroatie gaat, lijkt me prachtig!!


Gelijk heb je! Anders kom je nooit ergens! En achteraf zal je zien dat alleen reizen echt niet zo erg is. Maar zal wel ff wennen zijn. Denemarken en Zweden klinkt ook erg mooi :j

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 16:04

@Fealynn Bolderman, ff weg, Peter Langhout zijn ideaal! Toch met een groep en je kan ook alleen op pad als je wilt. Je moet alleen wel van busreizen houden!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:09

@Faelynn Jeetje wat naar! Heb zelf bij Peter Langhout ook vaak meegemaakt, maar kwamen ze met een andere reis als optie. Bolderman heeft vertrekgarantie en daarbij gelukkig nog nooit meegemaakt!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:10

Faelynn schreef:
MaiNat schreef:
@Faelynn Jeetje wat naar! Heb zelf bij Peter Langhout ook vaak meegemaakt, maar kwamen ze met een andere reis als optie. Bolderman heeft vertrekgarantie en daarbij gelukkig nog nooit meegemaakt!


Deze had inderdaad ook vertrek garantie, maar zat dus gewoon al volgeboekt en dat waren ze vergeten op de site aan te passen, ze kwamen ook niet met andere opties helaas.

Vind op de bonnefooi gaan rondrijden en hotels pakken nog iets te spannend, ben nog nooit alleen weg geweest en heb nog nooit rond gereisd, altijd georganiseerde reizen op een plek, dus wil dan wel van te voren alles boeken, veel te bang dat ik anders niks kan vinden of verdwaal en in paniek raak :+


Ja, en dan als je alleen reist, heb ik ook het idee dat ze liever mensen met zn tweeen hebben... Wel lastig idd! Om dan snel wat anders te vinden!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat
stokpaard connaisseur
Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 00:04

CupCakes_ schreef:
Excuses dat ik het hele topic nog niet heb doorgelezen. Dat ga ik doen als ik de tijd er voor heb.
Maar zijn er hier mensen geweest die alleen naar Kroatië zijn geweest?


Ik ben twee keer alleen op groepsreis met Bolderman naar Kroatië geweest. Ik weet niet of dat ook telt?

Kan je wel veel vertellen over Istrië en ook wel over Slovenië wat er vlakbij ligt. Ben ook naar de Plitvice Meren geweest <3

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, lissssan, mmajar, Ruai en 78 bezoekers