USA deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:40

Ik meld mijzelf hier ook! Wij willen volgend jaar graag die kant op. Vriend wil voornamelijk pretparken bezoeken. Ik vind alleen zoveel op internet dat ik geen idee heb waar te beginnen. Als er tips zijn hoor ik het graag!


L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:47

elnienjo schreef:
L_iek schreef:
Ik meld mijzelf hier ook! Wij willen volgend jaar graag die kant op. Vriend wil voornamelijk pretparken bezoeken. Ik vind alleen zoveel op internet dat ik geen idee heb waar te beginnen. Als er tips zijn hoor ik het graag!

Wat wil jij bezoeken? Kijk of je een goede mix kunt vinden als jij bijv natuurparken wil en je vriend pretparken. Dan kun je 't afwisselen.


In ieder geval Disney en de Everglades. Ik kom voornamelijk geplande rondreizen tegen. Dat willen we juist niet. Zag bij TUI en dergelijke wel pakketreizen met vlucht, transfer en hotel alleen dan ben je natuurlijk aan dat hotel gebonden. Het is in ieder geval duidelijk dat wij richting Orlando willen met een huurauto er bij.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 11:11

knabbelgirl schreef:
En gewoon zelf je vlucht en auto boeken? Als je geen vast programma wilt kun je ook daar pas hotels/airbnb plannen, al zou ik dat zelf in hoogseizoen niet aandurven. Maar ik ben niet eerder naar Florida geweest dus ik weet niet hoe dat daar is :)


Dat durf ik ook niet aan. Wil het wel van te voren geregeld hebben. Een villa heb ik nog niet bekeken, dat ga ik eens doen.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:59

Mitxa schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen :)
Plannen staan nog in de kinderschoenen maar wij willen aankomend voorjaar een dag of 10 naar Orlando en daar een huisje (met zwembad :+ ) huren. In een ander topic heb ik gelezen dat bokkers dat al wel eens gedaan hebben. Mochten er tips zijn dan hoor ik het graag.

Ik zal dit topic ook nog eens wat terug lezen want er zal vast wel het een en ander over geschreven zijn.

Laat de voorpret maar beginnen *\o/*


Hier dezelfde plannen. Ben wel benieuwd waar jij alles wil gaan boeken?


L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:17

Voor de bokkers die naar Orlando gaan/ al zijn geweest. Wat zijn aanraders qua verblijf om de verschillende pretparken te bezoeken.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:05

New York lijkt mij ook echt super. Ik heb nog een vraag, wat vinden jullie de beste maand om Orlando te bezoeken ivm de pretparken. Heb verschillende sites bekeken ivm de drukte en daar kwam September gunstig uit. Dat blijkt alleen het orkaan seizoen te zijn en weet niet wat ik daar van moet vinden.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 09:49

Daar ben ik weer met al mijn vragen :') Wij hebben onze reis uitgestippeld en zijn er helemaal uit wat wij willen. Maar dan, waar gaan wij alles boeken? Ik wil graag de vlucht en autohuur vast hebben staan. De rest zien we tegen die tijd wel ( via Booking oid ). Nu kwam ik terecht bij TUI in verband met vlucht plus auto echter die hebben niet de goede data. Over Expedia lees ik bar slechte recensies dus dat durf ik niet aan.. maar wat zijn er nog meer voor opties? Er is zoveel te boeken?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:04

Wat leuk allemaal! Wij hebben geboekt voor volgend jaar april.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 08:49

Vraagje, ik ben aan het zoeken naar vluchten van Amsterdam naar Orlando. Ik zie veel vluchten met tussenstop. Aangezien wij daar geen ervaring mee hebben mijn vraag. Wat is een schappelijke tijd om rustig over te stappen?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:52

MoniqueT schreef:
L_iek schreef:
Vraagje, ik ben aan het zoeken naar vluchten van Amsterdam naar Orlando. Ik zie veel vluchten met tussenstop. Aangezien wij daar geen ervaring mee hebben mijn vraag. Wat is een schappelijke tijd om rustig over te stappen?


Inderdaad 3 uur voor de heenweg. Terug is een uur genoeg. Ik heb vorige week tickets voor 424 euro pap gekocht voor Brussel-Orlando. Misschien is dat een optie? Bij KLM uitgevoerd door Delta. Geen bagage, extra koffer later bijboeken voor 50 euro.


Met tussenstop?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 11:27

Hier ook aan het twijfelen om een tripje Los Angeles te doen. Twijfel alleen zo erg door corona, hoe zit het met vliegen etc. Alles maar even goed uit gaat zoeken.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 20:38

Nou, toch maar geboekt. Los Angeles it is.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 08:29

astridastrid schreef:
L_iek schreef:
Nou, toch maar geboekt. Los Angeles it is.

JALOERS!

Ga je rondtrekken? Of gewoon een (1) hotel geboekt?


Tot nu toe in ieder geval richting Anaheim voor Disney en Universal. Verder nog even uitzoeken hoe en wat we precies willen. Ik vind het wel echt rete spannend nog met alle corona etc. Zie het al voor me dat ik daar vast kom te zitten in verband met een besmetting :')

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 14:06

MoniqueT schreef:
LA is een wereldstad, meer een provincie dan een stad op zich. Het heeft niet echt een gezellig centrum of zo, maar is wel genoeg te zien en te doen. Toegegeven, het is ook niet mijn piece of cake. Voor pretparken zou ik eerder naar Orlando gaan en naar het zuidwesten ga ik met name voor de natuur. En San Diego en San Francisco zijn als stad op zich veel aantrekkelijker.

Maar ga je toch naar LA, dan is er best heel veel moois om alsnog te doen en kan je er veel langer vermaken dan een dag :-)


Wij willen vooral voor de parken daar. Disney en Universal. En dan waarschijnlijk nog Six Flags en Knott's berry farm. Verder even uitzoeken wat er nog meer qua parken is. LA zal dus alleen voor het vliegveld zijn zoals het er nu voor staat.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 09:28

Hier kan het aftellen beginnen. Ben zooo bang dat ik iets vergeet voor het vliegen, maar goed, dat gaan we zien :')

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 19:38

Ik ben ook echt weer een wereldreiziger hoor :') Hoe regelen jullie het altijd qua internet? Sim daar kopen of?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 10:56

Tierania_ schreef:
Lekker genieten en even geen internet. Genoeg gratis WiFi in restaurants etc. en in het hotel/motel.


Snap ik hoor, maar wij gaan ook pretparken bezoeken. Het is dan handig om te app te gebruiken, vandaar.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:06

@SennaS, dat is goed om te weten! Daar gaan we als eerste heen dus dat is makkelijk dan.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:28

Help! Ik heb een attestation formulier nodig maar ik vind zo al 4 verschillende. Maakt dit uit of komt het allemaal op hetzelfde neer?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 06:01

Michelleex schreef:
We hebben al tickets kunnen scoren voor Mickeys Not So Scary Halloween Party & Mickeys Very Merry Christmast Party! Whoop whoop!!


Zwaaaaaaaar jaloers!

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 15:39

Wij hebben net onze reis geboekt voor september. Orlando it is! Gaan naar de pretparken maar zijn zeker in voor andere activiteiten dus als er nog tips zijn, graag!

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 08:12

Disneyland Anaheim is fantastisch! Vorig jaar geweest, ik vond het echt een aanrader. Zeker DCA.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:55

Hier KLM, dit jaar Delta.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 19:26

Hoe zit het met je Esta? Vorig jaar zijn wij naar Los Angeles geweest, Esta ingevuld met het hotel waar wij verbleven. Dit jaar staat Orlando op de planning. Moeten we de Esta aanpassen of hoe werkt dat?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:48

Nog 2.5 week en dan stappen wij in het vliegtuig richting Atlanta. Vorig jaar Los Angeles en daarmee geleerd dat ik echt iets van paracetamol mee wil nemen omdat ik er vorig jaar helemaal aan was na de vliegreis. Ik had zoveel hoofdpijn dat ik de eerste dag plat gelegen heb.

Mag je paracetamol zo meenemen in je handbagage of doen ze daar moeilijk over?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nowylover, xhanneadje en 94 bezoekers