Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 17:01

Ik mag al gaan nadenken over volgend jaar en wat is dat leuk!
Ik ging voorheen met een georganiseerde reis, maar weet niet of ze hem dit jaar weer gaan boeken en ik wilde met een vriendin en die wilde ook Schotland een keer zien, dus win-winsituatie!

Alleen bij die georganiseerde waren de slaapplekken al geboekt, nu mogen we zelf kijken wat we willen. Busreizen staan bovenaan, maar eventueel vervoer doormiddel van taxi staat ook open, al komen we dan wel duurder uit natuurlijk.

Ik heb zelf het gebied Dornoch, met daarbij Loch ness en Dunrobin Castle en het gebied Pittlochry gehad. Zelf zou ik de eilanden willen bezoeken, maar vriendin wil graag Loch Ness vanwege de bekendheid daarvan. Ik heb wel aangeraden om aan de oever te staan, vond ik zelf leuker.xD

Hebben jullie nog tips wie leuke reizen aanbied?

Ik hoor jullie opties graag.:)


xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 20:13

Mooie foto’s komen hier al voorbij zeg!
Ben hier volop aan het kijken voor september 2020, maar is de ring van Brodgar op de Orkney eilanden dan nog steeds zo toeristisch? Of zwakt het dan al af?
We kunnen namelijk twee reizen kiezen waarvan 1 er naar de eilanden gaan en de ander een wild life tour in heeft zitten waarbij je zeehonden en arenden kan zien, mits ze te voorschijn komen dan he?

Waar zou iemand die al 2 keer is geweest volgens jullie meer aan hebben?

@Killyenn is dat bij restaurant Donna’s Inn?
Ziet er herkenbaar uit en vond ik toen zoveel gaver dan het toeristische punt Urqheart Castle. (Zal de naam vast weer eens verkeerd schrijven..xD)

xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:04

Een rustige zee helpt inderdaad al heel veel!
Ik ben wel van plan om toch een buitenhut te gaan boeken voor de heen en terugreis. Ben ik dan maar even meer kwijt, maar merkte dat het daarmee zoveel beter ging!


Maar fijn dat het goed is gegaan!

xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 21:26

Vanavond bij elkaar gezeten en grote kans dat het deze reis gaat worden: https://www.bolderman.nl/rondreis-fasci ... th=2020-09

We hebben alleen nog even gemaild met wat vragen over bepaalde prijzen.
Dit is echter onze eerste reis met deze organisatie, hebben jullie nog tips waar we rekening mee moeten houden?

We weten al wat de toeslag is voor een 1 persoonskamer enzo en dat sommige punten heel druk zijn qua toerisme, maar ach, je bent dan op vakantie, dus kan je wel een beetje verwachten.xD

xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 13:33

Klopt helemaal met jullie planning hoor! Enig nadeel is dat wij alle drie niet durven te rijden daar. Twee rijden hier in Nederland al nauwelijks en ik red net maar 2 uur achter elkaar, daarna kan ik niets meer, vind ik ook zonde van mijn vakantie. Daarnaast hebben we naar meerdere busreizen gekeken en kwam allemaal op hetzelfde neer.

We hebben ook nog aan Airbnb in combinatie met treinen gedacht, maar zag dat de meeste wel aardig uit de richting van een busstation of wat dan ook lag. Of zie ik hier ook iets over het hoofd?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, BarbaravdW, gaucho, kosseh, Lotje033, Miiej, Room_Soesje, Suliko, UnderIlse, VuurVleugels en 87 bezoekers