Zuid Afrika

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 14:31

Leuk topic! Ik heb Zuid Afrika geboekt voor september dit jaar. Ik doe de Singlereis met Fox, 17 dagen. Eerste 13 dagen is Krugerpark, Lesotho en omgeving, daarna met binnenlandse vlucht naar Kaapstad.
In 2009 ben ik al in Kaapstad eo geweest (mijn oom woont in Kaapstad) dus dat ken ik op zich wel. Wil eigenlijk voor 1 van de laatste dagen een walvis excursie boeken in Hermanus. Verder nog weinig plannen, aangezien het toch georganiseerd is ;)


Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:04

Ik heb in juni nog een weekje Zakynthos geboekt :+

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:36

Mag ik me hier melden? Ik heb vorige week Zuid-Afrika geboekt. In oktober 17 dagen met een singlereis, beginnen met rondje Johannesburg, kruger, enz en daarna vlucht naar kaapstad voor nog 4 dagen daar.
In 2009 al 3 weken daar geweest, dus vooral het noorden is nieuw voor me :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:24

poes schreef:
Yay!!! Ga je met Fox?


Jep :D

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 22:36

Ik ben in 2009 al 1.5 week in kaapstad geweest, dus ga geen verlenging doen..

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:21

Wauw, magisch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 19:27

casperzazoe schreef:
Garden route kan echt wel fris zijn. 2x in Juni / Juli geweest en had dan wel 15+ graden maar erg veel regen en wind :=


Maar dat zijn toch ook de wintermaanden daar..
Wij hebben in september in kaapstad ook zulk weer gehad. Hoop nu in oktober op beter weer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:19

MarijeR schreef:
Klinkt als een mooie reis Poes!

Ik gebruik tegenwoordig een internationale sim. Lage belkosten en onbeperkt data voor $3 per dag (en gratis whatsapp data) en wereldwijd bruikbaar ipv in ieder land een andere simkaart te moeten kopen.


Hoe werkt die sim? Heb je linkje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:11

MarijeR schreef:
https://www.knowroaming.co/order/sticke ... icker.html
Het is een sticker die je op je bestaande simkaart plakt dus je hoeft geen simkaart te wisselen of 2 telefoons te gebruiken. Zodra ik buiten de EU kom, wissel ik via de app met welke sim ik verbinding maak.


Hmm ziet er vaag uit haha! Ik heb een telefoon waar een 2e sim in kan, dus zoek binnenkort eens een simkaart die zo werkt.

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 13:12

Ik ga in oktober naar Zuid Afrika en pak gewoon vanalles in mijn koffer, idd ook vesten zodat ik laagjes uit en aan kan doen.
In januari ga ik ook nog een weekje naar Gambia, heb volgende maand een afspraak bij de GGD en kan dan meteen voor beide plekken kijken wat ik nodig heb.

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 14:32

Wij zijn in Kaapstad toch echt aangehouden en moesten hem laten zien. Geen idee of het goed was gegaan als we alleen ons gewone rijbewijs hadden kunnen laten zien.


Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:17

Onwijs gaaf! :D

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 10:21

Ik ben eind oktober in Kaapstad en wil dan met mijn oom een dagje naar Hermanus en dan nu echt de zee op (10 jaar geleden in september in Hermanus vanaf de kant veel walvissen gezien)
Maar moet dus wel goed kijken of het dan nog zin heeft? Of gaan ze met die excursies altijd naar de walvissen toe op andere plekken?

Anoniem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:45

Ik PB je tzt even dan :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Dallista en 165 bezoekers