Zuid Afrika

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 10:12

laughterline, weet jij welke maanden de walvissen er zijn? Wij willen misschien in mei naar Zuid-Afrika <3

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:19

Wij hebben vliegtickets geboekt bij KLM (rechtstreeks) tijdens de werelddealweken :D

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:20

oh poes wij zijn ook een paar weken geleden op Sentinel + chainladders en Telugafall geweest!

@Sjong, wij hebben ook zo'n ronde gedaan, man wat was het prachtig!

Wij zijn dus net twee weken terug uit Zafrika en ik wil gewoon weer terug! Ik heb voor het eerst niet eens heimwee gehad! Geen woorden voor, het was zó fantastisch!! <3

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:11

poes schreef:
@antje: ben je ook langs de gully omhoog geklommen? Ik vond beide (gully en ladders) zó eng! Ladders uiteindelijk wel ca va, zo lang je niet naar beneden kijkt wel makkelijk. Maar die gully! Op een gegeven moment viel mijn man (haantje de voorste dus was hoogste klimmer) en duwde hij een grote steen/rots weg. Die knalde naar beneden. Zo eng!


Ik heb geen idee wat de gully is :+ We zijn wel op een andere route via "the crack" omhoog geklommen, dat was ook gaaf :D

Ohh die cheeta's! <3 Wij hebben van de katten en honden helaas alleen leeuwen gezien, en in het donker hyena's

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 11:54

Denise, wij hadden ook een internationaal rijbewijs mee (weet niet of jullie zelf rijden?)
Wij hebben hetzelfde rondje gedaan. Ik weet nog dat St. Lucia heel vochtig was, Drakensberg was best koud in vergelijking met de andere gebieden. Niet zo koud dat je een jas nodig hebt...
Qua stekkers, bijna overal hadden ze zelf al een internationale stekker :)

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 21:31

Oh, heerlijk :~

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:17

Vrijbuiter34 schreef:
Hallo allemaal!! Wat leuk dat er een topic over Zuid Afrika is. Wij hopen van het voorjaar naar Zuid-Afrika te gaan (17 april) en landen op Johannesburg om van daar uit naar Kaapstad te trekken. Mijn zoontje van 5 gaat gezellig mee, nu lees ik hier dus Hluhluwe bezoeken ipv Kruger, hoef ik voor Hluhluwe geen malaria pillen te slikken? Voor mezelf vind ik dat niet zo erg, voor mn zoontje vind ik dat malaria gedoe wat minder.



Wij zijn in mei geweest en nul muggen gezien (nouja, misschien een paar). De locals vertelden dat die pillen op dat moment niet nodig waren, alleen wij wilden er niet op gokken. Dus je zou op het seizoen kunnen gokken, maar je moet je ook afvragen of je malaria wil voor je zoontje :) ook al is de kans nihil in sommige maanden.

Je kan GGD ook even bellen die weten ook goed waar malariagebieden zijn.

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:19

Paardensafari weet ik de prijzen niet van, maar wij verbleven in het Hoyo Hoyo, voor €400 p.p.p.n.

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:34

Jep, moet zeggen dat het wel ongemakkelijk luxe was, + 2x per dag safari, én midden in het Krugerpark met olifanten voor de deur.. Had het niet willen missen

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, Room_Soesje, veerledec en 68 bezoekers