Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Imre
Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:25

Nou, de auto is gemaakt. In een half uurtje. En daar moet je dan vier dagen op wachten omdat de sleepdienst veel te laat was. En bedankt. -O-


Imre
Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 07:51

Oh wauw, die is gaaf!

Imre
Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:07

Gebruiken jullie gewone haringen of rotspennen? Die laatste gaan vaak wat makkelijker de grond in.

Wij zouden vorig jaar kamperen in Noorwegen. Bij het faillisement van de Vrijbuiter nieuwe tent gekocht omdat onze oude wel aan vervanging toe was, auto volgeladen en op de boot naar Bergen. Lang verhaal kort: een uur van de boot af klapte het reservoir van de koelvloeistof en hebben we een week in Bergen in een hotel gezeten tot de auto klaar was en zijn we meteen weer naar huis gegaan. :+

Mijn vriend wil nu toch wel graag een paar dagen met de tent weg, begin augustus, en komt er nu achter dat dat nog niet zo makkelijk is nu. Tips voor een rustige camping op max 4 uur rijden vanaf Groningen zijn welkom. Hij wil graag naar Duitsland, maar in NL aan de Duitse grens is ook prima wat mij betreft.

Imre
Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:18

Waar was dat ook alweer Shanna? Zag er mooi uit toen! Misschien ook wel iets voor ons.

Ik heb ook geen tips voor het Gardameer. Ben benieuwd of het daar nu rustiger is dan normale jaren


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 159 bezoekers