Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:35

Hoi! ik kom even binnenvallen.

Allereerst: Babsiej, wat ontzettend gaaf! geluk bij een ongeluk dus :D

Met een groepje vrienden leek het ons wel leuk om naar Disneyland te gaan, aangezien geen van onze ouders ooit "Ja" heeft gezegd op de eeuwige vraag of we naar Disneyland mochten :')
Echter moeten we dit dan wel zelf betalen. Geen probleem, daar werken we voor, maar zo voordelig mogelijk is wel fijn.
Iemand die een goede aanbeveling kan doen qua hotels? De Disney hotels zelf vind ik aardig prijzig, vandaar dat ik ook nog even verder wil kijken.

Veel eisen hebben we niet, maar het moet geen vieze bende zijn ;) en het park moet natuurlijk goed te bereiken zijn. (lopend, bus o.i.d maakt niks uit)

Ik probeer alles al zoveel mogelijk alles op een rijtje te zetten, maar het zijn er zoveel dat ik niet meer zie wat goed is en wat niet :')

I am because you were


prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 16:46

elenaMM77 schreef:
prugelpiet schreef:
Hoi! ik kom even binnenvallen.

Allereerst: Babsiej, wat ontzettend gaaf! geluk bij een ongeluk dus :D

Met een groepje vrienden leek het ons wel leuk om naar Disneyland te gaan, aangezien geen van onze ouders ooit "Ja" heeft gezegd op de eeuwige vraag of we naar Disneyland mochten :')
Echter moeten we dit dan wel zelf betalen. Geen probleem, daar werken we voor, maar zo voordelig mogelijk is wel fijn.
Iemand die een goede aanbeveling kan doen qua hotels? De Disney hotels zelf vind ik aardig prijzig, vandaar dat ik ook nog even verder wil kijken.

Veel eisen hebben we niet, maar het moet geen vieze bende zijn ;) en het park moet natuurlijk goed te bereiken zijn. (lopend, bus o.i.d maakt niks uit)

Ik probeer alles al zoveel mogelijk alles op een rijtje te zetten, maar het zijn er zoveel dat ik niet meer zie wat goed is en wat niet :')


davey crocket via eurodisney, zie mijn eerdere berekeningen..

hotels buiten disney kennen geen actierprijzen + alle parken alle dagen is ook behoorlijk prijzig..
dat zit bij de disney hotels in.. waarom crocket boven hotel.. zelf koken drukt de prijs enorm.. meeste geld ben je die dagen kwijt aan dineren uiteindelijk.. of je nu in een hotel bij disney of een hotel erbuiten zit.. als je overnachten buiten disney opteld bij de dagtoegang voor beide parken, dan zul je zien dat met name met een willekeurige actie, disney bijna altijd goedkoper uitkomt.. als je de berekening uitbreid met zo'n 30 euro x het aantal personen (diner) per dag.. dan snap je waarom wij voor crocket kiezen.. ingevroren minimaal 2 dagen vlees mee voor op de bakplaat.. een dag een pan macaroni een dag soep met brood en 1 dag uit eten, scheelt enorm in de kosten :D


Davey crockett leek me ook het leukst, maar helaas hebben we niet de mogelijkheid een auto mee te nemen...

Ik denk dat we van het voorjaar met een arrangement gaan en dan zitten we in kyriad :)

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:59

Ik heb in het topic gezocht, maar ik kom er nog niet zo goed uit.
Als je een jaarpas koopt, kan je niet meteen dezelfde dag het park in, maar pas 2 dagen later?
Kan je m dan niet thuis al activeren zodat je wel meteen het park in kan? Als we s ochtends vroeg weg gaan is het natuurlijk wel zo leuk als we die dag al het park in kunnen.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 14:14

Wij denken nog na over de HEMA actie... :)) het is heel leuk, maar eingelijk was ik aan het sparen voor een nieuw zadel. Maar 200 euro pp is natuurlijk niet duur voor 3 dagen Disney.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 13:23

L_iek schreef:
prugelpiet schreef:
Wij denken nog na over de HEMA actie... :)) het is heel leuk, maar eingelijk was ik aan het sparen voor een nieuw zadel. Maar 200 euro pp is natuurlijk niet duur voor 3 dagen Disney.


Zag dat je dan wel beperkte data’s kan kiezen. De weekenden zaten al vol.


Dat geeft voor ons niks. Ik heb het liefst zo min mogelijk kinderen, dus dat het buiten de schoolvakanties valt en doordeweeks is, is ideaal. Ik ben alleen bang voor addertjes onder het gras en een dikke teleurstelling :=

I am because you were


prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 17:48

Toch minder dan in de vakanties :+
Waar ik me wel even over verbaasde waren de reacties op Facebook, van alle kwade moeders die het belachelijk vinden dat die Hema vouchers buiten de vakanties gelden :=

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 22:15

Keet schreef:
Nou ik kan met de huidige toegangsprijs best voorstellen dat je als ouder ervan baalt dat een leuke actie alleen buiten de vakantie geldig is :) en ook andersom.
Kom op zeg, beetje begrip voor elkaar mag ook wel. Wordt je niet minder van


Oh dat kan ik prima begrijpen hoor. Maar daarom hoef je die teleurstelling toch niet tegenover Hema te uiten? :)

Ik zei dat het me verbaasde. Niet dat ik er geen begrip voor heb. De toegangsprijzen zijn ook precies de reden dat ik er nooit eerder ben geweest, dus ik snap best dat er dan teleurstelling opspeelt als de weekendkaarten op zijn, maar dat hoef je in mijn ogen niet te uiten op de manier die sommige personen in de reacties hebben geschreven.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, want ik heb net mijn eerste tripje naar Disney geboekt :D

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 22:38

Ik heb gewoon vanochtend met opgetrokken wenkbrauwen de reacties van sommige Facebookers gelezen. Dat was alles.

We zullen weer on topic gaan.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:56

Is het uiteindelijk gelukt? :)

Heeft iemand hier al de dinnershow meegemaakt? :D Ik zit te twijfelen om die er bij te boeken of niet. Het is vrij prijzig vind ik, wat opzich niet erg is, maar dan wil ik wel graag weten of het leuk is of niet :+

En verder zijn we nog opzoek naar leuke restaurants om te eten. We gaan voor het eerst naar Disney en zullen niet heel vaak terug gaan, dus we zijn niet van plan heel erg zuinig te doen, maar elke dag 80 euro zit je al gauw aan zeker, als je naar de wat populairdere restaurants wil, zeker?

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 19:00

Zit er een McDonalds in Disney? :+

Die app is een goed idee, bedankt!

Ik hou er niet zo van om als een kip zonder kop rond te lopen, dus ik wil graag uitzoeken waar het eten lekker is.

Wat voor spullen neem je dan zoal mee uit disney? Ik neem behalve koelkastmagneetjes nooit ergens wat van mee, dus ik zou niet weten of ik daar wat geld voor apart moet zetten? :+

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:04

Thanks allemaal :D :)
Ik ga alles rustig doorlezen en bekijken op de website *\o/*

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 17:36

Heeft hier iemand ervaring met een taxi van Disney Davy Crockett naar Disneyland en terug? :)

We zouden gewoon met de auto gaan, maar daar word zó vreselijk over gezeurd thuis dat ik nu de opties over met de trein ga ook maar bekijk. Puur om iedereen blij te maken.

Is het makkelijk te boeken? Bij Disneyland staan vaak wel taxi's lijkt me, maar we moeten 's ochtends natuurlijk ook van davy crockett naar Disney, is dat een beetje te doen?

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 18:39

Kmbrly schreef:
prugelpiet schreef:
Heeft hier iemand ervaring met een taxi van Disney Davy Crockett naar Disneyland en terug? :)

We zouden gewoon met de auto gaan, maar daar word zó vreselijk over gezeurd thuis dat ik nu de opties over met de trein ga ook maar bekijk. Puur om iedereen blij te maken.

Is het makkelijk te boeken? Bij Disneyland staan vaak wel taxi's lijkt me, maar we moeten 's ochtends natuurlijk ook van davy crockett naar Disney, is dat een beetje te doen?

Kan je niet gewoon de buspendel nemen ?


Die is er vanaf davy crockett niet :) anders was dat natuurlijk het de simpelste oplossing geweest :)

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 15:13

IMJ schreef:
Lijkt me dat dat toch ook aan tikt.. wat is het probleem met de auto volgens het thuisfront?


Het feit dat we met de auto helemaal naar Frankrijk moeten. In december. We hebben allemaal een rijbewijs en rijden keurig hoor, maar laten we het er op houden dat mijn vader lichtelijk overbezorgd is altijd :=

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:35

Bedankt voor het delen! Ik had gelukkig nog geen treinkaartje geboekt :+

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:41

Ik vind 6,5 uur in de auto wel heel erg lang lijken.

Ik kan die treinkaartjes overigens niet kopen voor de datum dat ik ze nodig heb :+

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 21:23

Voor iedereen die tussen nu en 15 december nog met de Thalys naar Disney gaat: Hebben jullie meegekregen dat bijna het complete openbaar vervoer in parijs plat gaat?

Wij nemen de gok niet en annuleren de trein en pakken de auto :=

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 21:49

Wij gaan volgende week donderdag, dus dat zou dan heel spannend worden :+

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:48

Veel plezier alvast, iedereen die binnenkort heen gaat :D Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn allereerste keer disney :+

Is er iemand hier die ervaring heeft met het eten bij Crocket's Tavern, op het Davy crockett park? Wij slapen daar, dus het lijkt ons wel leuk om daar een keer te eten, maar 1 van ons groepje lust niet zoveel als de rest. Zo lust de absoluut geen vis, maar voglensmij wordt dat daar vrij veel geserveerd?

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:33

Wij hebben nu voor 200 euro per persoon overnachting en entree.
Avondeten betalen we allemaal 1 keer, benzinekosten delen we ook. Ik heb juist het gevoel dat ik op een goedkoop Disney -tripje ga.

Eten uitkiezen is nog lastig... Ik denk dat we een dag naar Anette's Diner gaan en nog 1. Maar welke is de vraag :D De laatste dag gaan we waarschijnlijk al optijd naar huis dus eten we onderweg.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 16:48

Pfff wat is het koud, maar ontzettend leuk :D

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:01

Ik ben 3 dagen geweest en dat vond ik lang zat hoor. We hadden 2 rustige dagen en hebben in die 2 dagen eingelijk alles kunnen doen.

Zou gillend gek worden als ik daar een week moet zitten, laat staan 2 :+

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 23:07

IvysToeter schreef:
Ohhhh het gaat over Disney in Florida :') die had ik even gemist


Ik ook.... :+

Als je ook andere dingen in de buurt wil doen, zou ik toch wel weer langer gaan dan 7 dagen. Of zit je sowieso al daar in de buurt? Voor 7 dagen naar Florida vliegen schiet niet echt op volgensmij :=

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 21:54

Ik ben ‘goedkoop’ geweest met Hema, maar die actie moet er ook maar net weer een keer zijn.

I am because you were

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 18:24

Ik ben er in December geweest en op een willekeurige zaterdag in de regen waren de wachttijden zó lang, dat we om 11 uur al naar huis zijn gegaan. We hadden 2 hele leuke dagen gehad maar daarna niet zoveel zin meer 1,5/2 uur in de rij te staan voor de ‘grotere’ attracties

I am because you were


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Brandje_04, Hindo2, HopeMyDay, Maanon_, NadjaNadja, purny, rosak, StonedRomy en 78 bezoekers