Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:48

_kimm schreef:
Zo morgen is het zover en reis ik richting texel. vanmiddag nog even mijn koffer inpakken. Ondanks dat het niet geweldig weer wordt heb ik er toch onwijs veel zin in. Heerlijk even een midweekje uitrusten.


Met wat minder warm weer is de slufter en het hele gebied ernaast prachtig om te ontdekken, of je gaat de " woestijn " en meeuwenkolonie verkennen (kop van Texel)
Kun je uren lopen.....

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.


Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 09:33

He, Texel fans en Texel gangers: Het leukste festival van het eiland komt er weer aan:

Het dagje sompop :D :)* +:)+


Line up: http://sompop.nl

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.


Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 16:16

We gaan deze zomer nog een keer naar eiland
Weer tal van nieuwe paadjes ontdekt van Staatsbosbeheer.

En willen de slufter beter gaan verkennen , op zoek naar de zeldzame planten die daar groeien

Viel nog niet mee campingplekje te krijgen.

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:33

esje01 schreef:
Mooie wedstrijd.
Heerlijk, droog gereden.

Morgen naar het strand.
Nu nog even een vissie eten op Oudeschild
En vanavond naar 33.
Heerlijk een weekendje Texel.


Vis- en cafetaria Veronica :)* +:)+ +:)+

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 13:47

brudoe schreef:
Hallo Texel kenners hebben jullie tips voor een betaalbare b&b,logeren bij boer of een hotel op Texel? Waar ook iets te doen is voor een kind van 2,5 jaar?



Camping Zijm


Netjes , schoon en kind vriendelijk terrein met boerderij dieren.
Op het ronde veldje veel jonge gezinnen in hoogseizoen.
En Lia is een echte gastvrouw.

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 23:01

Citaat:
Lees dit nu pas :o . Ben wel benieuwd naar je tip want we komen vaak op Texel.


Nou dan ik maar uit eigen ruime ervaring: komen regelmatig op Texel en dan zit meerdere keren een bezoek aan
https://veronicatexel.nl Er altijd bij.

Uitstekend eten, ruime snack menu keuze , hartstikke lekkere en verse vis gerechten en vriendelijkheid ook als het er druk is.
Toppie bedrijf, en ook met de carona beperkingen prima te doen.
Ga er niet te laat heen, het is een dagzaak en om 19:00 van ze dicht.

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 07:53

Siersma schreef:
Fenneeee schreef:
Wij willen de zomervakantie (laatste week van augustus) een weekje naar Texel. We wilde eerst naar Landal, heb daar een aantal jaar geleden een week gewerkt, en heb zelf 4 jaar lang bij Landal gewerkt, dus dan neig je daar al snel naar.. Maar nu kwam ik vakantiepark de Krim tegen, hebben een mooie bungalow gevonden.
Alleen staat alles nog open, zijn er hier nog mensen die misschien leuke tips hebben of andere leuke accommodatie's weten.

Wij horen het graag :)

Ik maak toch weer even reclame voor mn baas. Kijk even op https://www.koogerduin.nl is midden in De Koog, maar toch rustig. En je zit met 5 minuten op het strand, echt een toplocatie en een stuk goedkoper dan De Krim. De Krim is leuk maar erg duur en meer een dorp op zichzelf


Heeft niet veel zin om reklame maken: Op deze domeinnaam is nog geen website geconfigureerd. :D

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

Peetstap
Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 15:35

Banyu schreef:
Bo_Y schreef:
https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... rt/559496/


[ [url=m/gO7ULz.png]Afbeelding[/url] ]


Klopt, deze hebben wij jaar of 10 ook gehad met de hond


Vraag me af wat toen de weekprijs hoogseizoen was?, want jemig joh dit zijn toch absurde huurprijzen........ ;(

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, lizy29, Noblesse_, TamaraFloor, tinker_sally en 96 bezoekers