Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

massiemas
Berichten: 395
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 18:40

Wat een heerlijke plekjes komen er voorbij op de foto's! Fijne vakantie voor diegenen die nu weg zijn! {:}
Wij zijn nog op zoek naar een geschikte camping, ergens in Europa, waar het goed weer is. We gaan met auto en tent en zoeken een camping aan een meer of zee, niet bomvol Nederlanders/gezinnen en in een omgeving met leuke stadjes/cultuur/natuur. Mijn vriend neemt zijn (race)fiets mee en maakt graag wat hoogtemeters. Iemand tips?

~ Lisa ~


massiemas
Berichten: 395
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Markelo

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:48

Stille meelezer meldt zich. Leuk om alle kampeertips door te lezen en vakantiefoto's te bekijken! Misschien kunnen jullie mij ook aan tips helpen? Over 1,5 week willen mijn vriend en ik met auto en tent naar Italie. We zoeken een leuke camping aan het Gardameer of Iseomeer, normaal te toeristisch voor ons, maar nu zal het wellicht meevallen.. Qua camping hebben we weinig eisen, geen mega kindercamping in ieder geval en bij voorkeur aan het meer of op loopafstand ervan. Iemand tips?

~ Lisa ~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _chou, Atalja, CastaMickey, Hindo2, maaikemuis, NadjaNadja, StonedRomy, TamaraFloor, Vagabondo en 78 bezoekers