Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:55

Wij vertrekken over 6 weken weer 2 weken naar turkije. Voor de 5e keer zijn we weer in lara uit gekomen. We gaan dit keer naar royal holiday palace.


__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 07:47

Drico schreef:
__Nathalie__ schreef:
Wij vertrekken over 6 weken weer 2 weken naar turkije. Voor de 5e keer zijn we weer in lara uit gekomen. We gaan dit keer naar royal holiday palace.


Daar zijn mijn schoonouders net geweest! Was een top hotel!

Wij zijn alweer even terug van Fame Residence Lara. Ook een prima hotel, hebben het erg naar onze zin gehad!


Wat leuk! Wij zijn 6 jaar geleden bij fame geweest. En 8 iaar geleden royal wings. 2 jaar geleden limak lara, afgelopen jaar delphin imperial en dan dit jaar holiday palace. Dus we hebben er aardig wat gehad in lara :')

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:54

Patty14 schreef:
Nee we hebben nog niet geboekt. Kumkoy beach resort lijkt mij wel wat :D. Heel veel positieve recensies over gelezen.



Daar heb ik ook naar gekeken maar mn wederhelft wilde daar niet heen. Ziet er wel leuk uit.

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 06:52

Wij zijn de 17e vertrokken. Waren ruim 2.5 uur van te voren aanwezig maar de gate ging zogezegd ineens 25 min eerder open. We hebben nog net wat drinken kunnen halen uiteindelijk zonder enig bericht vertrokken we pas een uur later.

We zitten momenteel in royal holiday palace. Heel goed hotel. Vorig jaar delphin imperial geweest en twijfel wat ik beter vind. Vind het eten en drinken bij delphin beter en het resort mooier. Maar bij palace is het personeel veel vriendelijker ook bij problemen.

We mogen upgraden naar royal seginus missvhien dat we dat de laatste paar dagen nog doen. Hebben sinds 2 dagen een baby in de kamer naast ons die de hele nacht krijst dus heb al 2 dagen slecht geslapen.....

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 15:53

Lau_ schreef:
Ik zou zeker upgraden naar royal seginus :j naar mijn idee veel beter als holiday


Nou we twijfelen.

De hygiëne in royal holiday is heel goed. De hoeveel heid mensen op het formaat resort ook. Er zijn wel veel mensen maar het voelt niet heel druk. Gewoon lekker vakantie zeg maar. En het personeel is echt fantastisch lief met name in de restaurants en achter de receptie.

We zijn vanmorgen bij seginus wezen kijken en hoewel de kamer groter en iets luxer is is het resort zelf echt overvol. Het is een stuk kleiner dus veel meer mensen op een klein oppervlak. Het is daar zo vreselijk druk je hoort alleen maar geschreeuw. Meerdere Nederlanders gesproken die de overstap wel gemaakt hebben en hoorde dat de hygiëne heel slecht is daar. Daarnaast door de drukte reserveren ze vanaf 7 uur al bedjes. Wij kijken uit op seginus vanuit de kamer en rond 8.30 is 3/4 van de bedjes al vol met handdoeken. 1 man zei de zwembaden zijn zo overvol dat je mekaar steeds aanraakt in het zwembad. Ik vind dat niet zo veilig idee met een 5 jarige erbij.

Ik denk dat ik liever in een iets ouder hotel zit wat rustig en schoon is zoals holiday palace als nieuw vies en druk.

Dus ik gok dat we lekker hier blijven ondanks huilende baby :+

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:04

Daar wil ik idd nog achter aan. Maar manlief overweegt nog wel een paar dagen naar seginus te gaan om weer even wat nieuws te hebben dus we moeten eerst nog even op 1 lijn komen.

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 19:59

Wij hebben daar ook geen zin in. Als onze kleine tegen 22.00 a 22.30 in bed ligt wil ik dat ze gewoon uit kan slapen.


__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:30

In lara elke dag 38 a 39 graden.

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:45

Wij gingen tm afgelopen jaar altijd eerste 2 weken van september dan is het ook rond de 35 graden.

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 19:58

We gaan upgraden naar royal wings. Is net compleet gerenoveerd dus ben benieuwd. De recensies zijn goed. En we worden langzaam aan gek van onze huidige buren dus we vertrekken morgen avond daar heen :D

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 14:04

Wij zijn donderdag ochtend hier gebracht en gaan maandag naar huis.

Het is hier wel heel fijn. De renovatie heeft het hotel heel goed gedaan. Vind alles net iets beter hier. Eten verser en iets gevarieerder. Het eten buiten is ook allemaal net wat beter. Bijv bij royal holiday vrij kale pizzas en allemaal het zelfde. Hier verschillende en rijkelijk belegd. Dat soort dingen.

Personeel in palace is wel wat klant gerichter maar ja wings is dan ook een stuk groter dus dan is dat lastiger denk ik.

Water kwaliteit is ook beter bij wings denk ik. Mijn dochter heeft bij palace al vrij snel oor ontsteking gekregen en het valt me op dat hier bij wings je de chloor veel sterker ruikt.

De kamer is iets kleiner maar wel luxer. Balkon stuk groter als bij palace.

Palace was goed wings tot dus ver net iets beter wat ons betreft :D

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 19:00

Tnx voor iedereen die nog gaat het is flink heet hier :#

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:23

Iemand ervaring met sueno de luxe belek?
Daar gaan wij in aug 2 weken heen.

We zitten normaal in laat maar na fame residence, limak lara, delphin imperial, royale holiday palace en royal wings hebben we het daar wel gezien :D

__Nathalie__
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:23

Ik hoop dat onze vakantie geannuleerd word we zouden 11 aug 2 weken. Anders moet ik 1700 annuleringskosten betalen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, friezenfan2, L_Flo, laura22, maaikemuis, Tazzey en 79 bezoekers