Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dapnik
Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 11:04

Domiinooo_ schreef:
Heel veel verschillende reviews online, ik probeer me een beeld te vormen van hoe zwaar het eigenlijk zou zijn. :+ Wij gaan voor charity met de bureau de Ben Nevis beklimmen eind Augustus, en vraag me af hoe hard ik me moet voorbereiden :')



Ik kom even binnen springen hier. Ik heb hem in 2011 beklommen zonder voorbereiding want dat kon wel volgens mijn vader. Nu zat ik rond die tijd wel tegen een burn out aan maar ik vond het een hel, heb de hele heen en terug weg lopen vloeken :')
Als ik mentaal beter was geweest had het me waarschijnlijk minder moeite gekost, maar ik zou toch wel iets voorbereiden. Wij kwamen trouwens best veel mensen tegen op (teen)slippers :x
Ik kon de dag erna niet meer lopen, heb nog nooit zulke spierpijn gehad. Maar achteraf heel blij dat ik het heb gedaan en het uitzicht was super!

Edelweiss Saddlery - MSFC Gediplomeerd

Website · Facebook · Instagram · Etsy



Dapnik
Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 18:16

Domiinooo_ schreef:
Dapnik schreef:


Ik kom even binnen springen hier. Ik heb hem in 2011 beklommen zonder voorbereiding want dat kon wel volgens mijn vader. Nu zat ik rond die tijd wel tegen een burn out aan maar ik vond het een hel, heb de hele heen en terug weg lopen vloeken :')
Als ik mentaal beter was geweest had het me waarschijnlijk minder moeite gekost, maar ik zou toch wel iets voorbereiden. Wij kwamen trouwens best veel mensen tegen op (teen)slippers :x
Ik kon de dag erna niet meer lopen, heb nog nooit zulke spierpijn gehad. Maar achteraf heel blij dat ik het heb gedaan en het uitzicht was super!


Hoe lang hebben jullie erover gedaan?
Ik ben al helemaal voorbereid op de spierpijn achteraf! Tussen alle chaos hier, heb ik ongeveer een maand de tijd om me er wat op voor te bereiden, maar ik ben niet zo'n gym-persoon. Heb ondertussen Scolty Hill & Bennachie op het lijstje staan als voorbereiding.


Naar de top en terug 9 uur

Edelweiss Saddlery - MSFC Gediplomeerd

Website · Facebook · Instagram · Etsy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika, Ineke2, Kmbrly, manonutjuh, perdjes, SJP, veerledec en 85 bezoekers