Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:18

Zijn hier er Bokkers die 'The Jabocite' al eens genomen hebben?


Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:59

Tafje schreef:
Oh wauw Qimm, wat een prachtige foto's, zonde dat ik alleen een grijze wolk als uitzicht had... ja ik had het zweet ook dik op mijn rug staan. En dat met een hemd, shirt, vest, jas en plastic parka aan := Dus zo'n beetje lucht dicht _O- , en daarna kei kapot van het lopen zoeken naar de uitgang.

@ Ikke: ja het was druk, maar ik heb wel met volle teugen genoten. De volgende x gaat het rustiger inderdaad. Ik kreeg als tip de regio waar nu (nog) minder toerisme is; Aberdeen. En het eiland van Mull moet ook mooi zijn.
Ik heb écht heel veel gezien, maar zou het zo weer doen. Ik ging mentaal met nogal wat issue's van huis. Ik heb mijn hoofd niet leeg kunnen maken, maar wel moe, net als mijn lijf. Dus missie is zeker geslaagd. Vooral niet aan troubles thuis denken en met volle teugen genieten van het (heel diverse) uitzicht en de prachtige (historische) plekken die Schotland rijk is. Ik zou in Juli zo weer twee weken willen vertrekken <3


Aberdeen(shire) is echt wel de moeite en wordt helaas redelijk vaak overgeslagen door velen! Maar zeker de moeite om op je lijstje te zetten!

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 20:57

Zijn hier mensen die de Ben Nevis al beklommen hebben? :+

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:42

Heel veel verschillende reviews online, ik probeer me een beeld te vormen van hoe zwaar het eigenlijk zou zijn. :+ Wij gaan voor charity met de bureau de Ben Nevis beklimmen eind Augustus, en vraag me af hoe hard ik me moet voorbereiden :')


Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 16:58

Dapnik schreef:
Domiinooo_ schreef:
Heel veel verschillende reviews online, ik probeer me een beeld te vormen van hoe zwaar het eigenlijk zou zijn. :+ Wij gaan voor charity met de bureau de Ben Nevis beklimmen eind Augustus, en vraag me af hoe hard ik me moet voorbereiden :')



Ik kom even binnen springen hier. Ik heb hem in 2011 beklommen zonder voorbereiding want dat kon wel volgens mijn vader. Nu zat ik rond die tijd wel tegen een burn out aan maar ik vond het een hel, heb de hele heen en terug weg lopen vloeken :')
Als ik mentaal beter was geweest had het me waarschijnlijk minder moeite gekost, maar ik zou toch wel iets voorbereiden. Wij kwamen trouwens best veel mensen tegen op (teen)slippers :x
Ik kon de dag erna niet meer lopen, heb nog nooit zulke spierpijn gehad. Maar achteraf heel blij dat ik het heb gedaan en het uitzicht was super!


Hoe lang hebben jullie erover gedaan?
Ik ben al helemaal voorbereid op de spierpijn achteraf! Tussen alle chaos hier, heb ik ongeveer een maand de tijd om me er wat op voor te bereiden, maar ik ben niet zo'n gym-persoon. Heb ondertussen Scolty Hill & Bennachie op het lijstje staan als voorbereiding.

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 14:11

Iemand op Orkney dit weekend?

Ik moet voor werk last minute naar Orkney dit weekend :D

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 20:33

Volgend weekend is het zo ver! :D Ben Nevis beklimmen voor een local charity genaamd "Sands".

Of we voorbereid zijn is nog maar de vraag :+ Bennachie hebben we vorig weekend overleefd, dus fingers crosser voor de Ben Nevis!

Na de Ben Nevis, beginnen we aan onze volgende charity "Greyhope Bay" voor de dolfijnen in Aberdeen

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:38

Zaterdag de Ben Nevis beklommen in de gietende regen.

Eén keer en nooit nog eens...

Maar hé, het was voor het goede doel en we hebben het allemaal gehaald. Héél erg koude trip :brr:
Dus ik ben heel blij om terug thuis in Aberdeen te zijn

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:33

xSagan schreef:
Mooie foto’s komen hier al voorbij zeg!
Ben hier volop aan het kijken voor september 2020, maar is de ring van Brodgar op de Orkney eilanden dan nog steeds zo toeristisch? Of zwakt het dan al af?
We kunnen namelijk twee reizen kiezen waarvan 1 er naar de eilanden gaan en de ander een wild life tour in heeft zitten waarbij je zeehonden en arenden kan zien, mits ze te voorschijn komen dan he?

Waar zou iemand die al 2 keer is geweest volgens jullie meer aan hebben?

@Killyenn is dat bij restaurant Donna’s Inn?
Ziet er herkenbaar uit en vond ik toen zoveel gaver dan het toeristische punt Urqheart Castle. (Zal de naam vast weer eens verkeerd schrijven..xD)



Orkney hangt enorm af van de geplande cruiseboten. Als er geen cruiseboot binnenligt is het enorm aangenaam en rustig. Maar vanaf dat er een boot binnenligt is het feest :o

Als een cruiseboot binnenligt en je bent net op tijd vertrokken voor een eilandtour dan is het nog enorm goed te doen!

Domiinooo_
Berichten: 227
Geregistreerd: 19-11-10
Woonplaats: Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:56

The Witchery by the Castle is zeker een aanrader!! Of Dubh Prais voor als je Schots wilt eten

En als het wat verder mag zijn: The Kitchen in Leith!

Voor lunch vind ik Leo's Beanery heel leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Ine23, pillow, Renee1991, Supervixen, waikiki_6, xxxmh en 73 bezoekers