Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:30

Leuk topic!

Ik ben op zoek naar een leuke bestemming om met mijn vriend heen te gaan, een weekend in april...

Heb al redelijk wat steden gezien en wil het liefst naar iets waar ik nog niet ben geweest. Dacht zelf aan Wenen, Sofia, Boekarest, zoiets... Alleen wil liever rond of onder de 200 euro pp blijven.


Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 09:29

Booooo schreef:
Ik ga volgende week naar Praag.. Weet iemand hoe het daar werkt met het OV? Kun je een kaart of iets dergelijks kopen inplaats van steeds losse ritten?

Je kunt praktisch overal kaartjes kopen variërend van een aantal uur tot 3 dagen. Als je veel wil zien kan ik een kaartje van 3 dagen aanraden, dar is ongeveer omgerekend 11 euro geloof ik. En die is bruikbaar op alles, zelfs de veerboot haha

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:28

Hoi,
Nog mensen tips voor mij?
Ik wil eind oktober/begin november voor het eerst alleen op een citytrip.

Eisen: niet te duur, maximaal 4 dagen, ergens oostblok denk ik. Ik wil me er wel 3 dagen kunnen vermaken, dus niet té klein. Strand en uitgaan vind ik nu niet zo belangrijk aangezien ik alleen ga.

Ik ben qua oostblok al in Boedapest, Boekarest, Praag en verschillende steden in Polen geweest, dus die landen vallen af.

Wie heeft dé tip? :D

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 05:37

_sharonnn schreef:
Tanya schreef:
Hoi,
Nog mensen tips voor mij?
Ik wil eind oktober/begin november voor het eerst alleen op een citytrip.

Eisen: niet te duur, maximaal 4 dagen, ergens oostblok denk ik. Ik wil me er wel 3 dagen kunnen vermaken, dus niet té klein. Strand en uitgaan vind ik nu niet zo belangrijk aangezien ik alleen ga.

Ik ben qua oostblok al in Boedapest, Boekarest, Praag en verschillende steden in Polen geweest, dus die landen vallen af.

Wie heeft dé tip? :D


Zoek in het topic eens op Sofia :)

Grappig, die stond bovenaan het lijstje met opties :D

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:57

Of zo’n omslagding kopen? Zou het er ook niet op wagen!

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:38

Chantalla schreef:
Iemand hier ervaring met Sofia of Boedapest begin november? Ryanair heeft leuke aanbiedingen, maar ik twijfel een beetje om te gaan aangezien ik dan alleen zou gaan en het al vroeg donker is.

Ik ga begin november ook een paar dagen in mijn eentje naar Sofia :D

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 01:13

GaitMonster schreef:
Ik ga komende week 6 dagen naar Lissabon :) gaan sws een fietstour doen met NL gids en hebben contact met een ander NL vrouw die wandelingen etc doet. We gaan ook nog eem dagje strand. Iemand verder nog tips wat we gezien moeten hebben?!

Waar heb je die fietstocht geregeld? Wil ik ook gaan doen, ga volgende maand!

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:40

SdaphneS schreef:
Iemand nog tips voor Den Haag? :)

Scally's lunchroom! Heerlijke scones, maar ook normale lunch/brunch gerechten, niet duur en een super leuk kitsch zaakje!

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:37

Nee joh! Ik ben vorig jaar met een vriendin geweest en vond Lissabon echt helemaal fantastisch :D Super mooie stad, hele leuke sfeer, fijne fietstocht gemaakt etc... Denk dat je meer positieve dan negatieve verhalen gaat vinden.

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:37

Ook die gorigheid etc is mij niet opgevallen. Grappig hoe anders een ervaring kan zijn per persoon he? :D

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:00

Djilna schreef:
Edinburgh staat hier ook hoog op de lijst, hoger sinds ik City of Ghosts gelezen heb :))

We hebben een verrassingsstedentrip geboekt via de Hema en gaan naar Gdansk, Polen. Iemand van jullie daar wel eens geweest?

Jaa met srprs me! Hele leuke stad, super mooie gekleurde huizen, en een straat vol met kraampjes enzo. Ga vooral de free walking tour doen en drankjes drinken in de bars. En je kunt met de trein goedkoop naar Sopot en een ander stadje in de buurt, ook een aanrader!

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 21:08

Subtiel schopje!

Ik ga in Augustus naar Krakow. Dacht zelf aan 3-4 dagen. Iemand nog tips? Auschwitz uiteraard.


Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 07:57

De vlindertuin vond ik leuk! Verder ben ik in het Kunsthistorisch museum geweest, ze hebben ook veel Nederlandse en Belgische schilders dus dat is ook leuk om te zien!
Schloss Schönbrunn en dan evt gelijk de dierentuin mee pakken, die ligt ernaast.

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 12:31

_Ilsee_ schreef:
Hi!
Ik mag ook weer! Hebben jullie tips voor Rome en Napels? We gaan een ruime week en willen beide steden meepakken.

Ik zou in Rome blijven haha, vond Napels niks. Veel te vies en chaotisch.

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 12:33

Neverland schreef:
Oh die is ook uitgesloten. :') Ben ik recentelijk geweest. Eigenlijk niet de landen zoals Spanje, Griekenland en Portugal. Alhoewel Lissabon wel zou kunnen want daar zijn we beide nog niet geweest.

Of jullie moeten nog verstopte pareltjes hebben. **\O/**

Lissabon vond ik heel erg leuk! Sofia ook gaaf, en de Oostblok landen ook maar daar is het nog niet zo warm dan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, SennaS en 16 bezoekers