Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 21:45

Hoi bokkers!

Ik zou graag mijn moeder willen verrassen met een mooi cadeau. Ze gaat nu door een hele onzekere periode betreft onderzoeken etc waardoor ik haar graag ergens mee verras.

We werken samen in ons bedrijf en momenteel is het zo ontzettend druk, dat we elkaar alleen maar werk gerelateerd zien en spreken.

Ik wilde haar eerst graag een mooie foto van haar kinderen en kleinkinderen geven maar nu wil ik iets groter denken.
Mijn moeder is totaal niet materialistisch en daarom dacht ik misschien iets met haar gaan doen?

Nu hebben we onze agenda’s allebei propvol tot en met week 42. Alleen ik heb stiekem vrijdag 30 aug t/m maandag 2 sept vrij gehouden in onze agenda’s. :P

Iemand die ideeën heeft? Ze gaat vaak naar de sauna, spa etc dus ik zoek iets anders dan dat. Maar wat?

Rex & Jazz


xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 21:56

Weekend eiland wordt ook altijd zeer gewaardeerd inderdaad! Alleen is ze een maand terug nog naar Terschelling geweest.

Rex & Jazz

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 22:34

secricible schreef:
Waar houdt ze van? Hobbies? Gaat ze graag luxe uit eten?

Budget?


Ze heeft geen tijd voor Hobby's :') Hmm lastig, maar ik denk maximaal €1000,- voor eventuele overnachting(en) en alles er omheen behalve eten en drinken etc



elnienjo schreef:
Vlieg naar de zon! Gezellige citytrip of juist uitblazen ergens aan een strand.


Dat is ook een goed idee ja daar begon ik zelf ook al een beetje aan te denken maar ik weet niet of mijn budget daar groot genoeg voor is voor die datums..

Rex & Jazz

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 00:08

Bedankt voor de tips!
smit_ilse schreef:
Kijk is bij last minutes of vakantieveilingen als je een reis wilt. Weekendje weg incl veluwse bron misschien ook nog een optie.


Dat ik daar nog niet aan had gedacht! Ik ga eens even kijken.


zonnebloem18 schreef:
Boek via srprs.me een citytrip. Dan is het zelfs voor jou nog grotendeels een verrassing. Dat weekend kan je voor rond de 350 p.p. weg.


Daar heb ik al eens eerder van gehoord. Ook maar even opzoeken.

Rex & Jazz

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 20:40

Nou, het wordt sowieso een stedentrip. :D Er zijn 4 steden waar ik nu naar zit te kijken.
Barcelona (ben ik al eens heen geweest)
Valencia
Milaan
Florence

Ik wil sowieso een middag vlucht heen en avond vlucht terug. En ik probeer dan samen met mijn vader mijn moeder te verrassen :D
Het idee is nu om dan te zeggen dat we gaan winkelen in een stad vlakbij het vliegveld en dan de koffers al in de kofferbak te hebben.

Mijn vader helpt me dan met de koffer inpakken voor haar met het nodige en gelukkig weet ik wel wat voor kleren en spullen ze mee zou nemen. (Medicijnen etc)

Dat wordt nog wel een geregel maar ik wil sowieso morgen wat geboekt hebben zodat ik nog genoeg tijd heb :D

Rex & Jazz


xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 16:38

Wauw wat een leuke reacties van iedereen!

Vanmiddag was ik bezig met boeken voor Valencia bij het reisbureau (zijn goede kennissen van ons) toen ik te horen kreeg dat het niet zo goed gaat met mijn schoonvader. Hij was al een tijdje niet fit maar nu moet hij dus naar het ziekenhuis voor verder onderzoek omdat hij heel veel pijn heeft..
Mijn schoonouders zouden op mijn dochter passen maar dat wordt hem niet als hij zich zo rot voelt.. en boeken en maar afwachten of hij optijd beter is, vind ik ook niet zo netjes en handig.

Dus.. we blijven in Nederland. Noordwijk? En dan wil ik volgend jaar gewoon naar Valencia met haar.
Maar ik ga dus niet boeken als het zo onzeker is betreft mijn schoonvader en tevens oppas.

Rex & Jazz

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 16:48

Ja, ik vind het heel jammer maar mijn schoonvader is al op leeftijd en wanneer hij zich niet goed voelt, is het ook echt mis. Hij slaapt snachts niet van de pijn en valt dus overal de hele dag in een hele korte slaap.

Mijn vader helpt dus met de verrassing en hij zegt ook dat het beter is om hier te blijven. Maar, als we dan niet daar heen gaan, zal ik wel alles uit de kast halen om er een top weekend van te maken.

Vlissingen lijkt me ook leuk! Vriendin van me is daar een paar weken geleden geweest en heeft het geweldig gehad.

Rex & Jazz

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 17:11

elnienjo schreef:
xGoldenHero schreef:
Wauw wat een leuke reacties van iedereen!

Vanmiddag was ik bezig met boeken voor Valencia bij het reisbureau (zijn goede kennissen van ons) toen ik te horen kreeg dat het niet zo goed gaat met mijn schoonvader. Hij was al een tijdje niet fit maar nu moet hij dus naar het ziekenhuis voor verder onderzoek omdat hij heel veel pijn heeft..
Mijn schoonouders zouden op mijn dochter passen maar dat wordt hem niet als hij zich zo rot voelt.. en boeken en maar afwachten of hij optijd beter is, vind ik ook niet zo netjes en handig.

Dus.. we blijven in Nederland. Noordwijk? En dan wil ik volgend jaar gewoon naar Valencia met haar.
Maar ik ga dus niet boeken als het zo onzeker is betreft mijn schoonvader en tevens oppas.

En je man thuis laten blijven met je dochter zodat het uitje echt qualitytime met je ouders wordt? Je man zal wellicht sowieso dicht bij zijn vader willen blijven?


Mijn man blijft ook thuis, hij moet werken. Hij is op zaterdag dan weer thuis. Maar ik wil het liefst vrijdags al weg. De oppas was bedoeld voor een nacht en een hele dag.

Rex & Jazz

xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verrassing voor mijn moeder. Maar wat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-19 16:43

Nou ik heb eindelijk geboekt *\o/*
We gaan nu een weekend naar Noordwijk. 5 sterren hotel, zwembaden, sauna, massages en beauty behandelingen, bioscoop en lekker eten. En pal aan het strand.

Ik denk dat wij ons wel gaan vermaken. Bedankt voor alle tips! We gaan volgend jaar gewoon weer een weekendje samen weg.
Ze weet nog van niks trouwens, alleen dat ze die datums vrij moet houden. :D

Rex & Jazz


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, ingvdh, mvdende, Paloma_Janet, thequeensmum, TinkerTreas, Urona447, verootjoo en 78 bezoekers