Ierland 2019

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Susan88
Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Ierland 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:57

Leuk, nog meer Ierland gangers!

Wij gaan in juli 2 weken naar Ierland. Eerst naar Dublin voor o.a. de Guinness brouwerij :D
Daarna naar de Westkust. Galway (dagje Aran Islands), Westport, Carrick, Errigal en we eindigen in LondonDerry (en weer terug naar Dublin). We reizen met het OV, verblijven in B&B/Hostels en we willen graag veel wandelen, fietsen en s avonds genieten van de Ierse cultuur in de pub.

Ik ben al eens eerder in Ierland geweest. Toen een grote rondreis gedaan door zowel Ierland als Noord-Ierland. Toen vond ik het ruige landschap van de noordwest kust zo mooi, dat daar de keus op gevallen is.



Susan88
Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:41

Ik ga morgen naar Ierland. Eerst Dublin, dan Galway, Westport, Carrick, Derry en daarna weer terug naar Dublin op het vliegtuig. Tips zijn nog welkom! Ookal zit het programma al redelijk vol. In Dublin uiteraard een tour door de Guinness Storehouse. Verder een dagje naar de Arran Island en hiken naar toppen, kliffen en nationale parken (st Patrick, slieve league, errigal mountain etc).

@NouskaMous,gaaf dat jullie met een tentje gaan. Schijnt idd een heel mooie gebied/route te zijn. Zelf alleen gehiked in het noorden dus ik heb helaas geen tips voor je. Wel Dingle (ander schiereiland) vanaf de weg gezien. Ook erg mooi! Uiteraard veel plezier gewenst! Hopelijk zit het weer een beetje mee :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlies, K_nolan, OmgiliBot en 70 bezoekers