[FOTO] IJsduiken in de zomer: Zwitserland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

germie
Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

[FOTO] IJsduiken in de zomer: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 19:12

Vorige week was ik op de Gotthardpas en bij Lago Sassolo. En er lag nog een restje ijs. Dus uit de auto gesprongen voor een paar heuse ijsduiken. In 1 woord: GAAF. Het is namelijk niet het ijs zoals bij ons, maar het ziet er uit zoals het ijs er uitziet op Antartica.
Watertemperatuur 3 graden. Erg frisjes in de zomer. Vooral op de Gotthardpas was het contrast groot: de luchttemperatuur was 28 graden.


Geniet van de foto's.

Gotthardpas:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Lago Sassolo:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-19 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie
Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 05:00

capopjekop schreef:
Gaaf weer zeg! Mijn duikbrevet halen staat echt op mn bucketlist. Ooit eens zo'n duik onder begeleiding gedaan in Kroatiƫ en hoe weinig het ook voorstelde ik vond het echt tof.

Ik word alleen wel claustrofobisch van die foto's dat jullie tussen dat ijs en de rotsen zwemmen

Wees niet bang. Zelfs als ik je zou leren duiken gaan we gewoon naar normaal duikwater zoals het Veenmeer. :D

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, boemel, Gaby, Siebel en 74 bezoekers