Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Domiinique
Berichten: 121
Geregistreerd: 05-11-12
Woonplaats: Emmen

Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-19 13:36

Ik ben op zoek naar een pretpark wat leuk is voor volwassenen. De leeftijd wisselt enorm tussen 18 en 57 jaar, maar de persoon van 18 en 57 jaar hebben wel dezelfde interesses wat betreft het pretpark. Ze willen beide graag attracties die hard gaan en als het even kan ook nog over de kop gaan.

De andere personen houden hier ook wel een beetje van maar vinden rustige attracties ook prettig.

In eerste instantie zouden we naar Walibi gaan maar hier wil mijn vader liever niet heen omdat we "recent" (vorig zomervakantie) hier nog zijn geweest. Nu had hij Toverland in Sevenum gevonden maar volgens mij is dit meer een park voor (jongere) kinderen als ik de website zo bekijk.

We moeten uit Emmen (Drenthe) komen maar zijn niet veeleisend wat betreft de te rijden afstand, als is dichterbij natuurlijk altijd beter zodat we langer in het park rond kunnen lopen. :D

Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën +:)+

Zun Magic ~ Mine since 1/4/'15


Domiinique
Berichten: 121
Geregistreerd: 05-11-12
Woonplaats: Emmen

Re: Leuk dagje pretpark voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 10:10

Bedankt voor alle reacties. Had niet verwacht dat er zoveel zouden komen :)
Efteling valt al een beetje af doordat 1 van de mensen blind is dus al die mooie dingen die te zien zijn voor hem geen toegevoegde waarde hebben hihi

Ik ben verrast te lezen dat Toverland inmiddels geen kinderpark meer is en dat er zoveel top achtbanen staan. Misschien dat dat park het dan toch wel wordt.

Moviepark is ook heel leuk maar mijn eigen ervaring is dat de “spannende” attracties met name spannend worden door de dingen die je om je heen ziet en zoals ik net al zei is degene die die attracties met name leuk vindt blind is haha


Nogmaals allemaal enorm bedankt voor de reacties, mochten er nog mensen zijn die andere parken weten die nog niet genoemd zijn dan is dit van harte welkom!

Zun Magic ~ Mine since 1/4/'15

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, IzAw, moonsparkle, noor14, Roosch en 71 bezoekers