Online vakantie boeken?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Petrichor
Berichten: 10501
Geregistreerd: 14-04-06

Online vakantie boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 14:26

Hoi allemaal,

Ik ben al helemaal bezig om de vakantie van volgend jaar te boeken.

Nu valt mij op dat de vakanties behoorlijk duurder zijn geworden, jammer zeker gezien wij veel op reis gaan dan wil je natuurlijk niet meer betalen dan nodig is. Wij gaan normaal gesproken altijd veilig naar het reisbureau.

Nu zei er vandaag iemand tegen mij dat je beter via internet kan boeken want dat moest heel veel schelen. Ik heb al wel gekeken het scheelt wel iets maar niet zoveel dat ik de stress erbij wil hebben van het alles apart boeken dan ga ik voor die paar tientjes toch liever naar het reisbureau zodat ik daar op terug kan vallen.

Toch vraag ik mij af waar jullie boeken en of het bij jullie wel zoveel scheelt dat via internet boeken de moeite waard is.

The smell of earth after rain!


Petrichor
Berichten: 10501
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 16:33

Nadir schreef:
Het ligt er ook maar net aan wat voor vakantie je zoekt. Waar wil je naar toe en vooral, wanneet wil je gaan?

Nou wij willen in februari naar Tenerife (Playa las Americas of Costa Adeje) voor 10 dagen.

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10501
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 16:53

Shaggy09 schreef:
TS hoeveel betaalde jij bij een reisbureau dan ongeveer voor zo'n reis p.p als ik vragen mag?

Voor een reis van 10 dagen naar hotel Los Hibiscos betaal je 970 euro pp. Dat vind ik veel te veel voor in februari, vorig jaar betaalde ik voor de zelfde reis 720 euro pp. :+
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 08-07-19 16:55, in het totaal 2 keer bewerkt

The smell of earth after rain!


Petrichor
Berichten: 10501
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Online vakantie boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-19 22:58

Bedankt voor de reacties, wellicht dat wij toch maar eens online moeten boeken!

The smell of earth after rain!

Petrichor
Berichten: 10501
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 21:24

melissac schreef:
Petrichor schreef:
Bedankt voor de reacties, wellicht dat wij toch maar eens online moeten boeken!


Mocht je er niet uitkomen, ik volg de opleiding toerisme. Je kunt me altijd een berichtje sturen met eventuele vragen. :)

Oh super lief, ga ik even onthouden!

The smell of earth after rain!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amparo, Antonius, Earth, F_inley, Maanon_, Nathalie18x, Paisy, Paloma_Janet, Prins85, purny, Relserk, Soepkipje, TamaraFloor, thequeensmum en 81 bezoekers