Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:14

En, al een oplossing gevonden Neverland? Ik hoop echt voor je dat je alsnog kunt gaan!! :(:)

Hier is alles al ingepakt. Laat maar komen :D


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:53

Moe maar voldaan, 3 geweldige dagen gehad!! <3
Alle parades gezien, Goofy's Incredible Christmas + Illuminations.
Gegeten bij Inventions en we hadden het geluk dat Mickey & Minnie er waren! Ook Goofy, Iejoor & een piraat van PeterPan waren erbij. :D
En we zaten ook nog eens op een prachtige plek met uitzicht op het kasteel, waar op dat moment ook nog eens Illuminations bezig was!
Alle attracties kunnen doen die we wilden, behalve Ratatouille. Was zo druk en niet aan toe gekomen.

Zeker voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker doen! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Paris_ op 20-11-17 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:47


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 14:26

Oh heerlijk Neverland! Ben blij voor je dat je toch nog bent geweest. :)
Ik heb achteraf spijt dat ik een restaurant had geboekt tijdens de Veronica avond! Natuurlijk was het eten heerlijk maar al die attracties zonder wachtrij, dat leek me ook wel wat..
Wij zijn na Goofy's Incredible Christmas nog in Crush Coaster geweest maar dat was helaas weer 40 min. :')

Wil je per sé in een weekend in Januari? Zo nee, dan zou ik gewoon lekker doordeweeks gaan. Stuk goedkoper!
Bv van 15 t/m 17 januari (ma tm wo): Davy Crockett Ranch €481,-
"Prijs incl. 25% korting + €100 zakgeld per kamer/blokhut + je ontvangt gratis per persoon (vanaf 3 jr), per nacht een ontbijtmenu (in counterservice restaurant in Walt Disney Studios Park) + 3-gangendiner of buffet (in Disney Hotels of parken). Incl. toegang beide parken. Boek vóór 29 november 2017"

Buffet = Inventions = echt een dikke aanrader en hartstikke leuk :))

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:10

2 dagen is kort ja! In januari hebben ze weer leuke prijzen. :)

Leuk Boooo! Ik kan ook aftellen.... 3 jaar _O-

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 09:08

Die tol klopt. En pas op met flitsers.... := Die staan op sluwe plaatsen.
Stuk waar je 130 mag; dan ineens een paar honderd meter 100; en dan weer op eens 130.
3x raden waar die flitser staat! ;)

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 09:25

Ik heb er wel eens van gehoord maar dat heeft volgens mij meer te maken met busjes, caravans, campers..

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:50

Ik ook! 4 weken geleden is alweer te lang geleden. :=

Destijds meteen een fotoboek bij Albelli besteld + foto op aluminium.
Over 3 jaar gaan we weer! Maar dan meteen een hele week, in het Disneyhotel. Vandaar dus ook pas over 3 jaar.... :$ :')

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:08

Keet schreef:
Kan je vast sparen :)

Als straks beide kinderen oud genoeg zijn willen wij dat doen maar dan in Orlando. Heb je voor 250 dollar een villa met zwembad en dan een week pas voor alle parken erbij :D


Zo weinig joh? Gaaaf! Ga ik ook ff naar kijken dan.

Ik ben vooral benieuwd hoe de 'sfeer' in Orlando is. Ik vind het in Parijs heel sprookjesachtig en knus, ben bang dat dat in Amerika een béétje anders is. :o

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:25

Keet schreef:
Ik vind magic kingdom veel sfeervoller :j sprankelender schoner gekleurder mooier.
Ja villas daar huren kost geen drol. Alleen de vlucht erheen :+


Echt waaaar *\%/* Ik dacht juist dat het daar meer om de attracties draaide dan om de sfeer. Meer een pretpark, niet echt de beleving...
Mijn vriend zei al; en nou gaan we volgende keer eerst naar Orlando. Nee nee nee dacht ik :') Misschien toch maar wel dan <<)

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:44

Samy schreef:
Shuttle is gratis als dat bij het hotel zit ;) Bij mijn partner hotel zit het erbij, dus heb en geen parkeerkosten (maar met jaarkaart heb je die niet) bij Disney en niet bij het hotel.
Ik weet niet hoe het zit als je via airbnb gaat en dan bij een willekeurig hotel in de shuttelbus zou stappen.


Er wordt naar mijn weten niet gecontroleerd wie er in de bus stapt.
Maar hoe wil je dan van het partnerhotel naar een disneyhotel met shuttle bus? Je komt alleen de parkeerplaats op als je kan aantonen dat je een boeking hebt voor het hotel..

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:38

Kiki1995 schreef:
Nadir schreef:
Leuk Kiki, wij zijn er 25 tm 27 februari.
Ga het volgende week aan de kinderen vertellen, ben zo benieuwd naar hun gezicht. De oudste begon van de week opeens uit het niets over Disney nav een Frozen filmpje, ‘mama, zullen we daar een keer in het weekend naartoe’. <3


Oohh zo leuk! Ik weet nog dat ik als klein meisje door mijn moeder aan tafel geroepen werd, toen moesten we opeens een kalender knutselen voor de week er op om af te tellen. Maar waar voor wist ik niet, pas toen hij af was zei mijn moeder dat we naar Disneyland gingen en ik weet nog goed dat mijn zusje en ik de hele week door het huis gestuiterd hebben.


Oh mijn allereerste keer weet ik nog zo goed <3
Ik en mijn zusje werden midden in de nacht wakker gemaakt, we moesten ons wat warmer aankleden en mee in de auto.. Eenmaal op stukje op weg kregen we te horen dat we naar Disneyland zouden gaan :D

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:17

Is er iemand van Bokt al eens bij Electroland geweest? Lijkt mij en m'n vriend erg leuk maar kan er weinig over vinden.. qua toegangsprijs etc.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:30

Ik ga alweer dit jaar :D *\o/* Rond juni, in Santa Fé. Daar heb ik nog nooit verbleven dus ben benieuwd!

Zag wel dat de Hyperspace dan gesloten is, en Crush Coaster zal dan net wel/net niet open zijn. Duimen van wel!

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:12

Weet iemand of je voor dat Fandaze evenement speciale tickets nodig hebt? Wij hebben gewoon een 3-daags verblijf (toevallig tijdens dat event :')) maar ik kan nergens vinden of je dan ook gewoon die speciale figuren/parades enz. 'mag' zien.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:17

Neverland schreef:
Vanaf morgen kan je ook weer 3 dagen Disneyland winnen bij Sky Radio. Niet dat ik ga winnen, maar ik doe wel elke keer mee. :')


Ik heb 2x een verblijf gewonnen. Dus, het is mogelijk :)) (Dan wel via de Vriendin en WE-Fashion; maar toch! :D)

Ik ga in juni weer, maar zag ook een aanbieding voorbij komen voor november. Sh*t.... 't is zo verleidelijk. :')
M'n vriend en ik hadden nog zo gezegd; voorlopig gaan we niet meer, we gaan sparen voor over 2/3 jaar zodat we in 'het' Disneylandhotel kunnen slapen.
Nah ik voel de bui al hangen *\o/*


Wie is er wel eens met Halloween naar Disney geweest? Is dat leuk?
Of met dat vuurwerkfestival, aan het disneylake?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:33

Cinderella schreef:
In november begint de kerst editie toch? Ik zou daar zo graag naartoe willen. <3


Ja! <3 en dat is echt een aanrader...

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:15

L_iek schreef:
Ah, begreep dat dit bij Inventions wel altijd is?


Yesss Inventions komen gegarandeerd characters. Je betaald er (dik :+) voor maar het is zooo leuk. <3
Wij zijn vorig jaar winter geweest, was toen alleen nog plaats om 22:00. :') Achteraf was dat perfect, we hadden een tafel recht tegenover het kasteel dus we konden tijdens het eten op een hele bijzondere manier genieten van Illuminations. :D
Gewoon goed eten, supervriendelijk personeel.. Characters nemen echt de tijd voor een foto. Daar doe je het tenslotte voor. :)

Je kan ook lunchen (alleen op zondag), dan hebben ze elke week een ander thema met speciale characters.

En @shadowfax, Disney Illuminations is niet echt een parade... Grote licht/special effects show geprojecteerd op het kasteel.

Oh god ik word ZOOO jaloers van alle berichten hier :') Ik wil ooook. Vriend pas weer over 2 jaar. :+

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:12

Nou inderdaad, die drukte rond deze dagen!!
Mijn vriend en ik willen eind 2021 weer gaan, zouden dolgraag tijdens kerst & oud en nieuw daar zitten maar die drukte is het me niet waard. :=
Wij zijn vorig jaar halverwege november geweest (doordeweeks), ook al kerstseizoen, dat was echt top.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:42

Krijg de kriebels van al die foto's :') Ik wil ook!!!

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 21:16

Is dat een kwestie van willen dan? }:) :')

Mijn vriend doet daar gelukkig helemaal niet moeilijk om. Is toch leuker met z'n 2e op de foto :D

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 15:38

Banyu schreef:
Ten eerste sorry dat ik dit topic binnen kom vallen.

Ruim 25 jaar geleden naar Disneyland geweest, en nu zouden we heel erg graag weer willen gaan.

Tot heden zijn we van plan om met de trein te gaan. Midweekje, of weekend. Combinerend met Primark Val d'europe :)

Hebben jullie tips wbt verblijf, waar kan je goedkoop boeken?

Vroeger zaten we volgens mij als ik goed kan herinneren bij de crocket ranch park?


Welkom :D

Goedkoop boeken- hou de aanbiedingen in de gaten. OAD heeft nu een aanbieding voor November: https://www.oad.nl/frankrijk/disneyland ... n=5eALTIJD

Verder, via de officiële disneylandsite krijg je:
"Vroegboekvoordeel winter 2019-2020 en voorjaar 2020: in deze prijs is 15/25%* korting verrekend + je ontvangt gratis per persoon (vanaf 3 jaar), per nacht ontbijt (in je Disney Hotel) + 3-gangendiner of buffet (in de Disney Hotels of Disney Parken). Incl. toegang beide parken. Boek vóór 1 oktober 2019"

Dit vind ik altijd een fijne aanbieding, wij boeken eigenlijk alleen dergelijke aanbiedingen met ontbijt en diner erbij. Scheelt je een hoop geld; 3 dagen achter elkaar naar de MC Donalds vinden wij niks :=

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 15:39

En dat gezegd hebbende, ik ga in december weer! Met bovenstaande aanbieding, ontbijt en diner erbij.
Denk dat het hotel Cheyenne wordt óf Newport Bayclub... twijfel nog. Scheelt +- €120.


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 17:59

Wij gaan in november weer! 3 dagen Parijs + 4 dagen Disney. Tijdens de kerstperiode dus, m'n favoriet! <3

We zitten eraan te denken om een dagje te zwemmen in Village Nature Paris, is dat de moeite waard?
Zag dat het €25 p.p. kost voor een halve dag..

En een Photopass wil ik graag hebben, toevallig nog een bokker die rond die periode gaat? Dan kunnen we er misschien samen eentje kopen... Zitten 3 pasjes in het pakket. :)

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:08

Lijkt me niet dat er een addertje onder het gras zit. Soortgelijke actie is ook al eens bij Oad en Albertheijn geweest.
Let op dat het alleen voordelig is als je met 3/4 man gaat.. met z'n tweeën kan je nog beter een hotel boeken. Dan zit ontbijt/diner erbij in (aanbieding)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 145 bezoekers