Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Esmee_RS
Berichten: 4877
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:23

Ik lees ook even mee, verkeer momenteel in het voorpret-stadium :D Mijn vriend en ik gaan over 3 weken een roadtrip door Europa maken en daarbij doen we ook 2 dagen Disney aan! 1 dag Disney en 1 dag Studios dan. Ben er al een jaar of 7 niet meer geweest dus heb er heel veel zin in :o


Esmee_RS
Berichten: 4877
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 14:50

Ik vraag jullie even om advies want ik kom er niet helemaal zelf uit. Vriend en ik gaan in Augustus 2 dagen naar Disney, we overnachten in Parijs dus hebben geen entreetickets bij het verblijf. Die wil ik nu los kopen.
We gaan de eerste dag naar Disney en de tweede dag naar Studios, zijn ook niet van plan tijdens die dagen te switchen. Ik wil nu dus de tickets bestellen omdat ik liever niet in de rij sta, lijkt me dat je daar erg lang kan wachten. Maar op de website zie ik alleen meerdere dagen entreepassen waarbij je tussen de parken kan switchen. Dat vinden wij niet nodig, dus "enkele" tickets lijken me dan voordeliger? Maar hoe gaat dat dan in zijn werk met boeken?
Ik zie nu ook de actie dat je als volwassenen tegen de kinderprijs naar binnen kan, maar als ik dan 4 tickets bestel, moeten die dan allemaal op dezelfde dag gebruikt worden ofzo?

Lang verhaal kort: hoe krijg ik de goedkoopste tickets met de acties die nu online zijn voor hetgeen dat wij willen :+

Esmee_RS
Berichten: 4877
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 15:41

De laatste keer dat ik in Disney was, was doordeweeks in het laagseizoen. Toen hebben we inderdaad geen dag vol gemaakt in Studio's omdat we letterlijk nergens hoefden te wachten :Y) Ik weet niet hoe dat in de zomer zit? We zijn er op een donderdag en vrijdag in de vakantie, denk dat de wachtrijen dan wel wat langer zullen zijn :P

Esmee_RS
Berichten: 4877
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:49

Ik was er ook vorige week donderdag en vrijdag. Vrijdag viel de drukte erg mee ten opzichte van donderdag door de regen dus dat was mooi :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Essie73, janneke584, Ninaka en 71 bezoekers