Online vakantie boeken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Online vakantie boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:33

Ik boek al jaren via het internet. Als je een goede site, zoals de vakantiediscounter pakt, is het meeste gewoon voor je geregeld. Daar bieden ze allerlei reizen aan voor een relatief lage prijs, en daar zit vlucht en transfer gewoon bij inbegrepen. Je kan er ook voor kiezen om alleen een vakantie te boeken en de vlucht en transfer zelf te regelen maar dit is wel zo makkelijk en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Wij hebben voor deze zomervakantie een autovakantie gepland, dus alleen hotel geboekt. Leuk hotel in Spanje aan de Costa Brava voor nog geen 300 p.p (8 dagen).

Mijn ervaring is dus vooral om goeie sites te bezoeken, vakantiediscounter is heel fijn. Maar voor de tussenstop overnachting hebben we gewoon via booking.com een hotel geboekt. Trivago is ook een prettige site.

Wij hebben een aantal jaar geleden via een reisbureau geboekt maar dat was een groepsreis dus weet qua prijs niet in hoeverre dat duurder of goedkoper geweest zou zijn.

JM :#


Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:40

TS hoeveel betaalde jij bij een reisbureau dan ongeveer voor zo'n reis p.p als ik vragen mag?

JM :#

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:49


JM :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, douschka, MyWishMax en 178 bezoekers