Ibiza: wat moet je echt doen/gezien hebben?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 09:30

Huur een auto en ga rondrijden. Ibiza is prachtig, vooral het Noorden! En ga zeker de zonsondergangen bekijken, die zijn daar adembenemend. Ga allerlei kleine baaitjes af, daar zijn er heel van. En als je van Jet set houdt kan je naar de Blue Marlin, daar liggen de jachten van Messi en the rich and famous in de baai. De oude stad Eivissa zeker naar toe gaan! Hele leuke kleine steegjes en leuke winkeltjes. Wel een hoop trappenlopen dus wees voorbereid.
En de hippymarket is leuk voor een keer als je er nog nooit geweest bent. Als je van feesten houdt, dan zijn er op Ibiza meerdere clubs met bekende DJ’s om aan je trekken te komen, Ushuaia, Pacha, Amnesia etc.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Ibiza: wat moet je echt doen/gezien hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 09:39

Nee ik was er in het hoogseizoen. Maar de natuur is er prachtig, heel anders dan Mallorca of Canarische Eilanden. Dus ik zou zeker rond gaan rijden.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 09:49

elnienjo schreef:
We waren afgelopen maart op Mallorca, dat vond ik ook een prachtig eiland, heel erg groen!


Ibiza is nog groener. Er zijn zelfs bossen in het Noorden!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amparo, Antonius, Earth, F_inley, Maanon_, Nathalie18x, Paisy, Paloma_Janet, Prins85, purny, Relserk, Soepkipje, TamaraFloor, thequeensmum en 81 bezoekers