London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Seventeen
Berichten: 1199
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:30

Ik kom even binnen vallen.
Hoewel ik het lange tijd gevolgd heb zijn ik en een vriendin ook van plan er op uit te gaan.
Wij zijn beiden net 18, en willen een weekje naar Londen gaan aan het eind van de zomervakantie.
Waar kunnen wij een goedkoop hotel oid vinden? Enige wat ik graag wil is een badkamertje voor onszelf en een mogelijkheid tot wifi.
Hoeven er geen eten of wat dan ook bij, is echt voornamelijk voor de overnachting.
Het is prima op met zijn tweeën op 1 kamer te slapen, echter hebben we een vrij klein budget. :)

Ben benieuwd! :)


Seventeen
Berichten: 1199
Geregistreerd: 20-01-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:07

Ik weet het nog niet allemaal precies, zit met mijn wedstrijden hier dus is nog even aanpassen.
Begin februari ga ik naar haar toe om dingen door te spreken, en ons kennende gaan we dan direct een heleboel dingen afstrepen en opzoeken.

Het plan is; low budget en cultuur opsnuiven.
Ik ben nog nooit op vakantie geweest en wil vooral lekker rondwandelen, musea bezoeken en naar de Harry Potter studio's, haar voorkeuren weet ik nog niet.

Alvast bedankt voor alle tips! De tips die ik nu al heb gekregen kan ik heel wat mee! :)

Seventeen
Berichten: 1199
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 15:29

Hoi,

IK val even binnen en schop dit topic even omhoog.

Heeft iemand een suggestie voor een hotel in de buurt van Londen aan het einde van september, voor 2 personen, waar we de auto kunnen parkeren en wat niet te duur is.

Of weet iemand een bewaakte parkeergarage in de buurt van Londen? Dan zetten we de auto daar neer en gaan we zelf naar een hotel in hartje Londen.

Iemand suggesties? :D


Seventeen
Berichten: 1199
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:01

Nog een vraagje! :D

Superbedankt voor het aanraden van het hotel btw! We hebben hem op het lijstje gezet, en is zeer zeker een kanshebber.

Kun je een Oyster card ook hier al bestellen? Of waar kun je dat doen?
Oh, en wat zijn de precieze kosten? Ik zie namelijk nogal wat verschillende antwoorden voorbij komen. Het is mij ook niet helemaal duidelijk of de activeringskosten bij prijzen inzit of niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, AhrefsBot, Ashleytjuhh, Blue_flower, Dammie, Eliana, Eskimo, larapurdy, luxx, mvdende, Steppe, Supertje en 73 bezoekers