Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:45

Hoi! Ik meld me hier even! Ik ben aan het kijken om volgend jaar met een vriendinnetje naar Namibië te gaan, en we willen dan ook de Victoria Falls meepakken. Nu twijfel ik toch wel om het te combineren met Zuid-Afrika, maar ben bang dat het te veel word.. (Helaas) gaan we met een georganiseerde groepsreis, ik heb daar persoonlijk echt niets mee maar ivm haar werk bij een reisbureau krijgt ze 70% korting dus kunnen we eigenlijk geen nee zeggen...

Always smile it makes people wonder what you're up to!


Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:19

Sakura789 schreef:
Margoooo schreef:
Hoi! Ik meld me hier even! Ik ben aan het kijken om volgend jaar met een vriendinnetje naar Namibië te gaan, en we willen dan ook de Victoria Falls meepakken. Nu twijfel ik toch wel om het te combineren met Zuid-Afrika, maar ben bang dat het te veel word.. (Helaas) gaan we met een georganiseerde groepsreis, ik heb daar persoonlijk echt niets mee maar ivm haar werk bij een reisbureau krijgt ze 70% korting dus kunnen we eigenlijk geen nee zeggen...


Hoe lang heb je? Je bent wel even onderweg van Namibie naar de Vic Falls én nog ZA. Zelf wilde ik ook een complete ronde, maar als je dat goed wilt doen, dan mag je er minimaal vijf weken voor uit trekken. Wij zijn in drie weken van Kaapstad naar Windhoek (met een boog) gereden.


Pffff nou de Kalahari camps zijn geboekt, nog even fingers crossed want nog niet betaald. Mén wat een gedoe zeg, nu hebben we een haalbare route door de Kalahari, nog even wachten op de aanbetalingen. Als die de deur uit zijn, dan ga ik echt dromen over de reis :D :D


Ik zou zelf wel een maand kunnen/willen, mijn reisgenootje ivm werk waarschijnlijk zo'n dikke 3 weken (3 weken ter plekke, dus excl reistijd). Maar denk inderdaad dat ik de afstanden wat onderschat :D

Dit is bijv een rondje die we zouden kunnen doen.. https://www.tenzingtravel.nl/afrika/int ... oria-falls
Maar heb het idee dat dit al vrij gejaagd is met weinig rust en tijd om plekken echt goed te bekijken...

Always smile it makes people wonder what you're up to!


Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:43

Ja we gaan (helaas) wel met een groepsreis. Reisgenoot krijgt 70% korting via werk dus mega goedkoop, zonde om te laten liggen...

@Iris wat een ontzettend mooi huis zeg! Je hebt het vast al eerder verteld, maar hoe ben je daar beland/wat voor werk doe je?

Always smile it makes people wonder what you're up to!

Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:27

Ik heb hetzelfde.. Maar moet zeggen, ik ben 25 en heb wel al jaren mijn rijbewijs maar weinig ervaring, nooit een auto gehad. Reisgenootje is 24 en zelfde verhaal (ook beide kleine, blonde dames). Zie ons eerlijk gezegd ook niet zo snel alleen op pad gaan ofzo.. (wel gek want in Azië, USA of Zuid-Amerika doen we dat wel..)

Maargoed, ik ga even navragen of de game drives ook met die truck zijn. Dat lijkt mij echt ruk. Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat dat met een apart voertuig zou zijn... Misschien kan dat tegen een meerprijs.. Nog steeds is 70% korting echt iets wat ik gewoon niet kan laten liggen, hoe erg ik ook 'tegen' groepsreizen ben :')

Always smile it makes people wonder what you're up to!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kmbrly, oblix, Paloma_Janet, Soepkipje en 85 bezoekers