Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-19 08:51

Ik heb m'n australie rondreis geloof ik uitgestippeld :D dacht dat ik 'm af had, maar heb toch nog iets bijgevoegd zodat er gewoon ook waar relax tijd is of je in ieder geval niet elke dag verplicht op pad moet omdat je de volgende dag weer weg gaat.

Heb ook wat bestemmingen opgeschreven voor de roadtrip vakantie in Europa met de tent. Ik hoop dat het weer dan een beetje mee zit.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling



moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-19 05:52

Heb je foto's die je wilt delen travel me?

Als het weer mee zit wil ik met de tent naar trentino in Italië. Ik dacht eerst aan Frankrijk maar de tolwegen zijn zo prijzig en anders doe je er echt heel lang over. Ik heb maar 2 weken.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-19 08:50

Lang geleden dat hier gepost is, hoe gaat het met de reizen?

Ik ben in september wezen roadtrippen, eerst naar Todtnau(Duitsland), dan naar Rialto(Italië), Levanto (Italië), de Dolomieten(Italië) en als laatst Östringen(Duitsland).

Allemaal plekken die veel van elkaar verschillen maar een schitterende natuur hebben. Veel mooie hikes gemaakt door de bergen en naar watervallen.

In het voorjaar staat een weekje tenerife op de planning. Heb een airbnb geboekt en een auto gehuurd. Ik plan er geen dag in want het is echt een vakantie om even bij te tanken, maar dat betekend zeker niet dat we niets gaan doen, je kan ook daar prachtige hikes maken vooral in het groenere noorden.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-19 10:00

Wat gaaf, hoe lang wil je weg blijven? En had je het ook niet meer naar je zin op het werk of was het echt omdat je voor langere tijd op reis wou?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 18:30

Canarische eilanden?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-19 18:41

Narya schreef:
Is dat een beetje cultureel verantwoord? Dat ken ik eigenlijk alleen als zomerbestemming :D



Je kunt er prachtige hikes maken, la palma is mijn favoriet, maar daar is wat minder zon kans nu volgens mij. Maar als je een auto huurt op tenerife, het binnenland en noorden is ook heel mooi.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-20 11:06

Zo ik ben net twee weken terug van Tenerife en wat een mooi eiland is dat. Ik heb er drie prachtige hikes gemaakt en opgeladen in de zon. Ik spam even een foto's, ik snap niet waarom er een steeds gedraaid komt?


[ img ]

[ img ]

Als volgende staat Australië op de planning dus daar kan ik me helemaal op uit leven, daarna Canada en daartussen hoop ik een roadtrip noord/west Spanje en het noorden van Portugal te maken.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-20 13:23

Sakura789 schreef:
Oooooh Karpaten is fantastisch! Je moet wel een flinke auto meenemen/huren, want de wegen zijn echt heel slecht. Gisteren zagen we trouwens noord Spante, Cantabrie. Die hou ik ook even in mijn achterhoofd (net als rest van oost europa).


Bij dat programma over die beren?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Babsiej, Blijgeestig, Desireeeee, Ekeif96, Elitedeux, Hanneke137, K_nolan, Larissa123, moOby, Muggebeet, purny, Xhiske en 83 bezoekers