Pretparken & uitjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:48

Heeft iemand hier enig idee wat de 'achtbanen-dicht' grens is qua temperatuur in de Efteling?

Wil volgende week gaan met m'n vriend die er nog nooit geweest is en zou beetje zonde vinden als alles dicht is.


Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:24

_Marjon_ schreef:
Jildau schreef:
Heeft iemand hier enig idee wat de 'achtbanen-dicht' grens is qua temperatuur in de Efteling?

Wil volgende week gaan met m'n vriend die er nog nooit geweest is en zou beetje zonde vinden als alles dicht is.


Om 9uur 's ochtends passen ze de site aan met verwachtingen voor die dag. De Bob en Baron 1898 zijn meestal sneller open dan de Python en Joris en de draak. Niet handig misschien als je langer moet rijden, en geen garantie natuurlijk.


Nee om die tijd moeten wij eigenlijk al wel rijden (Friesland). Volgende week vrijdag zou het 's middags rond de 6 graden zijn en zaterdags 7. Zou er dan een kans bestaan dat ze open gaan? Ik wil sws in Joris. :D

Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:58

Vraagje voor de Disneyland kenners:

Is het de moeite waard om 1 dag te gaan, is dat haalbaar? We gaan op vakantie naar Normandië en komen langs Parijs terug. Disneyland is circa 2,5 uur rijden van ons appartement dus plan is om de laatste dag vroeg uit te checken - dag Disney pakken - in hotel vlakbij overnachten en dan dag erop naar huis.

Ik ben er al eens geweest maar beide keren 2 dagen en dan naar beide parken. We zijn van plan om dan alleen naar het hoofdpark te gaan. Ik vind in de andere eigenlijk alleen de Aersomith achtbaan interessant. Als ik mijn vriend enthousiast krijg kunnen we rond kersttijd wel weer. :D *kuche

Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:03

We gaan waarschijnlijk wel op een weekenddag helaas.. Als we dat wilden vermijden kostte het appartement in Normandie weer zo 150 euro extra. Maar inderdaad fastpassen gebruiken voor de attracties die we echt graag willen en verder lekker op ons gemakje rond wandelen en genieten van de sfeer. <3

Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 17:49

Saai baantje met kijkdingen? De Efteling stond wat mij betreft echt bekend om de Droomvlucht en na de bouw van De Vliegende Hollander, Joris en De Baron is iets wat wel voor iedereen geschikt is een hele goede zet vind ik! :j

Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:34

iirrssjjee schreef:
Trui schreef:
Ik kom even binnen vallen. Ik ga met kerst naar Disneyland Parijs. Zijn er mensen die daar zijn geweest en die DE tip hebben voor de drukte? Naar meet & greets hoef ik sowieso niet dus scheelt weer tijd


Hoe lang ben je er?
Je moet zorgen dat je zo vroeg mogelijk er bent. En dan meteen naar de populaire attracties gaat (Big thunder mountain, peter pan, buzz lightyear) want daar sta je smiddags anders gerust 2 uur te wachten. Of een fast pass, maar ja dat kost nogal wat.


Vorig jaar augustus waren fast pass kaartjes gratis?


Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 15:52

Tips gevraagd!

Vriend en ik willen eind augustus een paar dagen weg en dat combineren met een dag naar een pretpark. Parken die wij konden bedenken zijn:

- Phantasialand
- Moviepark
- Europa-Park
- Legoland (Denemarken)

Welk park zouden jullie aanraden? Of is er eentje met de auto te doen die leuker is dan bovenstaande? We zijn twee keer naar Disneyland geweest wat we heel leuk vonden en bijvoorbeeld de Efteling is ook favoriet.

Jildau
Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:23

dalena schreef:
Europapark of phantasialand :D

Europapark heb je wel niet in 1 dag gehad. Dus hou daar rekening mee ;)


Goed dat je het zegt want daar ga ik altijd vanuit. "Even" een dag heen. Phantasia is wel leuk voor een dag?

Wij vinden bijvoorbeeld Walibi niks aan vanwege de sfeer (die er niet is). We houden wel van een mooie aankleding. Hebben deze parken dat?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Connaisseur, GoogleAdsense, GrapeshotBot, senna21 en 167 bezoekers