Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 11:36

Sofia lijkt mij ook leuk om nog eens heen te gaan. Vriendlief en ik gaan maandag naar Belgrado, heel erg benieuwd. Heb nog niks opgezocht en weet totaal niet wat te verwachten.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 07:01

Wij zijn gister in Belgrado aangekomen. Gister al wel een indruk gekregen kort, maar ben benieuwd vandaag. Liepen bijna ons hotel voorbij, bleek 4 sterren te hebben. Durfde amper binnen, wat luxe :')

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:36

Belgrado!! Staat bekend om het goede nachtleven, 2 uur vliegen en spotgoedkoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:51

Kom ik weer.. Belgrado :+

Staat, zeker in die regio, bekend om de feestjes. Is spotgoedkoop en ze zijn er dol op lekker & veel eten. Overdag genoeg te bekijken in de stad zelf. En ook voldoende aanbod aan dagtrips.

Ik was voor een midweek, inclusief vlucht, 4 sterren hotel en eten + drankjes €330 kwijt. Wel niet elke avond wezen stappen, want ik was ziek die week :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:22

Of Belgrado.. maar dat zeg ik echt te vaak haha (najah ik was dus erg enthousiast over die stad en de mensen :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 05:57

Ik zou het er niet op wagen.. knieen en schouders bedekt is gewoon bedekken. Al is het maar uit fatsoen. Heb je geen broek bij? Anders even langs de h&m ofzo.

Je kan geluk hebben met je jurkje. Maar toen ik er was werd er iemand gewoon geweigerd omdat een stuk knie te zien was. En als je dan lang in de rij hebt gestaan is het beetje zonde van je tijd..

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:01

Cindy, eens richting het Oosten? Boedapest, Belgrado, Krakow zoiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:28

Generator hostel :)

Bus naar/van vliegveld en daar zelf heb ik verder alles lopend gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:41

Zelf boeken (lijkt mij) goedkoper .. of vind dat iig leuker om te doen. Verder daar nog nooit geweest.

Wij gaan deze zomer een roadtrip maken met trein/vliegtuig/bus/boot. Heeft iemand toevallig ervaring met de ferry van Tallinn naar Helsinki? Nu reeds boeken (€20 viking line) of is ter plekke een dag ervoor regelen ook prima te doen en betaalbaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 19:21

We gaan gewoon te voet, maar wel in augustus, geen idee of dat onder hoogseizoen en topdrukte van ferries valt :)

Het globale idee wat we hebben: trein naar Berlijn, trein naar Warschau, vliegtuig naar Riga, bus naar Tallinn, ferry naar Helsinki en vliegtuig naar Amsterdam. En dan reisdag - 2 volle dagen stad - reisdag etc. in totaal 16 dagen weg. Tips qua overnachtingen (goed, centraal gelegen en niet te duur) in al deze steden zijn ook erg welkom trouwens.

Hoe vond jij Helsinki en Tallinn om te bezoeken? :)

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:08

Dordrecht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:27

Kijk eens Somebody feed Phil.. die is er ook geweest als goed is. Geeft wel leuk beeld van een stad en (fancy) eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 16:13

Zorg dat je reis en verblijfdagen in balans zijn! Wij doen reisdag - 2 volle dagen stad - reisdag. Waarbij we op lange reisdagen vroeg vertrekken en op korte reisdagen rond 10/11 uur vertrekken, zodat we relax kunnen ontbijten en op de nieuwe bestemming nog eind middag/hele avond hebben.

En hoewel vaak net wat duurder, pakken wij hotels die in/vlakbij het centrum zitten. Dan zou je wel een trein/tram/bus kunnen pakken op je niet-reisdag, maar is het iig geen verplichting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 08:26

Leuk! Kijk idd voor uitstapjes naar buiten de stad ook, zoals idd de zoutmijnen.

Wij gaan augustus 5 dagen naar Riga. De eerste 2 nachten buiten de stad op een camping en de overige dagen in de stad een hotel. Ben benieuwd. Oorspronkelijke plan was meer steden, maar door nieuwe baan minder vrije dagen. Dus dan maar zo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 17:29

Als je daar puur water en evt wat te snacken in doet.. valt er weinig te rollen. Doe je een pinpas in je broekzak en klaar om te gaan :)

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 20:10

Die heb ik ook voor tijdens paardrijden mijn telefoon mee te nemen. Is ideaal voor kleine platte dingen.


Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 18:39

Is richting Frankrijk/Italie interrailen een optie? Wel wat duurder dan richting het Oosten, maar opzich als je hostels pakt valt dat vaak weer mee.. en eten kan je zo gek maken als je zelf wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 07:37

Tof Kopenhagen!! Geen tips, maar veel plezier!

Ik vertrek zaterdag ri Riga, super veel zin in! Tips zijn welkom. We gaan eerst 2 dagen naar een camping bij de kust in de buurt. En dan nog 3 dagen in de stad incl naar concert. Dus niet super veel tijd, maar volgens mij is Riga niet super groot?

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:04

In de bossen van Kopenhagen zijn trouwens stuk of 6 reuzen verstopt..

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:37

Whale, fanatieke planning!

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:26

Iemand leuke tips voor een hotel in Berlijn? Of evt wat vlakbij goed bereikbaar met OV? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 20:29

xxxmh schreef:
Iemand tips voor Dublin. Ga er nu heen met srprs.me

The Woolen Mills, mocht je er nog zijn. Super ontbijt <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 2 bezoekers