Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fearn
Berichten: 4742
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:53

Kan iemand me helpen? Ik wil graag een vliegticket boeken (voor 2 personen), maar op wizzair staat deze melding bij het boeken.

[ img ]

Betekent dat dan dat er nog maar 1 stoel beschikbaar is in het vliegtuig, of dat de volgende stoelen duurder worden? Vind het zo verwarrend :+


Fearn
Berichten: 4742
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:38

Foaly schreef:
Ik denk dat tweede :j


Klopt inderdaad :) We konden gewoon voor 2 personen boeken, het werd bij het 2e ticket alleen iets duurder.

Inmiddels vlucht geboekt naar Poznan en terugvlucht vanaf Gdansk :D Mocht iemand nog tips hebben voor leuke dingen in deze steden!


Fearn
Berichten: 4742
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:52

Hey iedereen! :) ik wil deze zomer een paar weken gaan interrailen door Europa, hebben jullie een route die aan te raden is?

Ik heb een aantal grote steden in Europa al gezien, zoals Berlijn, Parijs, Wenen, Praag, Sofia, Krakau, Gdansk, Poznan, Zagreb, Barcelona, Porto.

Overige opties sta ik wel voor open! :D wel het liefst een beetje een veilige plek om alleen te reizen.

Fearn
Berichten: 4742
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:09

SdaphneS schreef:
Geen tips.
Veel steden die je noemt heb ik met interrail ook gedaan.
Een andere route ken ik dus niet. Misschien zou je richting Engeland kunnen met interrail? :)


Engeland is ook leuk :) al zoek ik meer een omgeving waar je ook wat kunt zwemmen/zonnen enzo, ik zat meer te denken richting Italië.. al is dat wel een heel duur land natuurlijk..

Fearn
Berichten: 4742
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 21:16

Inmiddels is dat niet meer nodig :D ik heb iets anders gevonden; werk op één van de Canarische eilanden <3

Toch bedankt voor de tips! Misschien volgend jaar een keer interrailen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: monica73 en 12 bezoekers